پایگاه خبری کنگره آمریکا در گزارشی نوشت که هم اکنون زمان آن فرا رسیده است که سپاه پاسداران ایران به عنوان گروه تروریستی معرفی شود.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری کنگره آمریکا در گزارشی نوشت که هم اکنون زمان آن فرا رسیده که سپاه پاسداران ایران را به عنوان یک گروه تروریستی معرفی کنیم.

در این گزارش آمده است: هفته گذشته، خبرهایی منتشر شد که نشان از آن داشت استقرار ارتش روسیه در سوریه با هدف پشتیبانی از نظام سوریه و متحدانش در راستای بازپس گیری مناطقی است که به دست گروه‌های مخالف افتاده بود. اما حتی این موضوع نیز نتوانست مانع تلفات اعضای رده بالا در میان فرماندهان سپاه پاسداران ایران که در کنار نظام اسد مبارزه می‌کنند، شود.

پایگاه هیل در ادامه گزارش خود نوشت: کشته شدن "حسین همدانی" یکی از فرماندهان سپاه یکی از این نمونه‌هاست. همدانی روز 7 اکتبر در نزدیکی حلب جایی که نیروی زمینی سوریه، حزب‌الله و سپاه ایران و با پشتیبانی هوایی روسیه در حال نبرد هستند.

هیچ جای شگفتی وجود ندارد که ایران در نبرد زمینی به نظام اسد کمک می‌کند. جمهوری اسلامی ایران پیشروترین کشور در حمایت از تروریسم است. اما کشته شدن همدانی و گزارش‌هایی درباره دیگر فرماندهان سپاه که در سوریه کشته می‌شوند نشان از ناکارایی سیاست واشنگتن درقبال ایران است.

در واقع، وزارت خزانه داری آمریکا نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را از سال 2007 به عنوان گروه تروریستی معرفی کرده است.

سپاه پاسداران ایران و نیروی قدس در واقع یکی هستند و هم اکنون زمان آن فرارسیده است که مقامات آمریکایی این تمایز تصنعی را کنار گذاشته و تمام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به عنوان گروه تروریستی معرفی کنند.

آمریکا می‌تواند سپاه پاسداران را به عنوان یک گروره تروریستی خارجی که منافع ملی آمریکا و امنیت مردم آمریکا را تهدید می‌کند، معرفی کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی313 ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    0 0
    شهید بهشتی(ره): ای آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر.
  • سلام ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    0 0
    این یه حرفه مفته مگه میشه قدرت نظامی یه کشور رو حذف کرد اونم قدرت نظامی که جای شناخته شدش پادگان ها و نشناخته هاش داخل خونه هاست. حذف سپاه ایران مساوی با حذف کل ایران است که تصورش هم محاله. برن تو نئشگیشون حال کنن دیونه ها. مرگ بر آمریکا و ایادی جنایت کارش که ریشه ی تروریست هستن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس