کد خبر 484065
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: فوتبال ایران و خوزستان مربیان بسیار بزرگ و خوشنامی دارد اما علی حنطه سطحش بسیار پائین‌تر از فوتبال خوزستان است و اجازه نمی‌دهم بعد از من مربی در حد و اندازه او به استقلال اهواز بیاید.

به گزارش مشرق، سیاوش بختیاری‌زاده در مورد اینکه آیا قراردادش با استقلال اهواز فسخ شده است گفت: خیر، هنوز مطالبات بنده پرداخت نشده و حق و حقوق شخصی دارم. 35 سال اعتبارم را گذاشتم تا از استقلال اهواز دفاع کنم اجازه خدشه وارد شدن به حق و حقوقم و فوتبال خوزستان را نمی‌دهم و اجازه نمی‌دهم مربی در سطح حنطه که سطحش از فوتبال خوزستان خیلی پایین‌تر است فعالیت کند.

وی در مورد اینکه آیا از لحاظ فنی حنطه را قبول ندارد خاطرنشان کرد: به هیچ وجه حنطه در سطح مربیان پرآوازه و خوب فوتبال خوزستان و ایران نیست. وقتی روز آخر متوجه شدم دلال بزرگ تهرانی در اطراف باشگاه استقلال اهواز آمده‌اند و با اعمال خود چه فجایعی به وجود می‌آورند که دودش به چشم فوتبال خوزستان می‌رود به این نتیجه رسیدم که نباید سر سوزنی از حق و حقوقم بگذرم.

سرمربی سابق استقلال اهواز در مورد اینکه آیا طرف باشگاه با او صحبت شده است عنوان کرد: از طرف باشگاه با من تماس گرفتند و بنده هم جوابم را خیلی محکم به آن‌ها دادم. از دوستان و بزرگان خواهش می‌کنم برای پادرمیانی در این مورد با من تماس نگیرند.

وی در مورد اینکه برخی از دستیارانش مثل ابراهیم تهامی در کنار حنطه باقی ماندند عنوان کرد: هر مربی حق دارد دستیارانش را خودش انتخاب کند. کار کردن با تهامی افتخار بزرگی برای حنطه است و اینکه تهامی قبول کرده در استقلال اهواز بماند یک افتخار بزرگ برای حنطه است.

بختیاری زاده در ادامه در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد دل خونی دارد، اظهار داشت: بله واقعا دلم خون است. به حرمت محمد ملکی مالک باشگاه و مردم خوزستان فعلا سکوت می‌کنم و قصد ندارم مشکلات باشگاه را بیان کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این صحبت‌هایی که می‌کند نشان از سکوت دارد! گفت: این حرفهایی که می‌زنم به خاطر سکوتم است مطمئن باشید اگر روزی بخواهم صحبت کنم خیلی از مسائل مطرح می‌شود و از بسیاری مسائل پرده پوشی می‌شود.

سرمربی سابق استقلال اهواز در مورد اینکه ملکی اعلام کرده حنطه اهل اهواز است گفت: حنطه به ترجمه فارسی می شود گندم و واژه‌ای عربی است احتمال می‌دهم مادر او اهل اهواز بوده است اما لهجه حنطه داد می‌زند که اهل مشهد است شاید او فردا به تبریز هم برود اهل این شهر شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس