کد خبر 483403
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۷

مردان انریکه در فصل جاری فراز و نشیب زیادی داشته‌اند، ابرستارگان این تیم به وظیفه خود به خوبی عمل کرده‌اند اما خط دفاعی بارسلونا عملکرد ضعیفی داشته است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال باشگاه بارسلونا در رتبه دوم لالیگا ایستاده و این برای یک مربی هرگز نقظه ضعف نیست، اما هوادارانی که به 3 قهرمانی در هر فصل عادت کرده‌اند، در پیروزی 5 بر 2 تیمشان برابر رایو، دو گل دریافت شده را بیشتر از 5 گل زده مشاهده می‌کنند و درباره آن حرف می‌زنند.

تیم انریکه، در 13 بازی گذشته خود 22 گل دریافت کرده و در آخرین بازی خود برابر رایووایکانو بارها مقابل خط حمله این تیم عقب نشینی کرد. این تیم در 8 بازی برگزار شده از لالیگا یازده گل دریافت کرده و نسبت به بارسلونای دو فصل گذشته معادل 35 درصد در خط دفاعی افت داشته است.

بسیاری از کارشناسان علت اصلی این افت در بخش آماری را عملکرد بسیار ضعیف تراشتگن توصیف می‌کنند اما نمی‌شود ناهماهنگی تامل برانگیز در میان مدافعان بارسلونا را نادیده گرفت.

برای لوئیس انریکه، انتخاب براوو به جای تراشتگن ساده نیست و مربیان دروازه‌بان‌های بارسلونا نه جانشین خوبی از لاماسیا در فهرست خود دارند و نه از رهایی کامل براوو از کمند مصدومیت اطمینان حاصل کرده‌اند.

روزنامه مارکا در ستون سرمقاله خود از مقامات بارسلونا می‌پرسد: در لاماسیا دروازه‌بان پرورش پیدا نمی‌کند؟ آیا لاماسیا به عنوان یک مکتب فوتبالی، با داشتن یک خط دفاعی خوب در یک تیم مخالف است؟
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس