کد خبر 483971
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۶

ارتش سوریه با حمایت جنگنده های روسیه به پیشروی های خود در مناطق شمالی و جنوبی این کشور ادامه می دهد.

به گزارش مشرق، شبکه العالم گزارش داد: ارتش سوریه به پیشروی در 10 محور عملیاتی ادامه می دهد. در حومه جنوبی حلب، شش منطقه از لوث تروریستها پاک شد.

در این منطقه روستاهای السابقیه، تله المحروقات، تله صنوبرات هم آزاد شدند و سرکرده گروه مسلح نورالدین الزنکی و خطاب خطاب سرکرده گروه «ثوار الشام» به هلاکت رسیدند. در سهل الغاب هم ارتش سوریه کنترل المنصوره و تل واسط را به دست گرفت.

پیشروی های ارتش سوریه با پشتیبانی حملات هوایی روسیه صورت گرفته است. این جنگنده ها 49 مقر داعش را در استانهای حلب، دمشق، ادلب، لاذقیه و حماه بمباران کردند.

از جنوب سوریه هم خبر می رسد که ارتش موقعیت خود را در «المنشیه» در غرب درعا تقویت کرده و خود را برای اجرای عملیات آزادسازی کامل این منطقه آماده می کند.

بر این اساس بخشهایی از المنشیه پس از بیست روز درگیری آزاد شده و گروههای مهندسی ارتش در حال خنثی سازی بمب ها و تله های انفجاری هستند. این منطقه تنها سه کیلومتر با مرز اردن فاصله دارد که همین مساله به کنترل آن اهمیت و ارزش دو چندان داده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد22 ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    0 0
    اینکه آمریکایی ها قبلا می گفتن سردار سلیمانی به روسیه رفته و از این حرفها یه چیزهایی دستگیرشون شده بود ما باور نمی کردم حتما یه مذاکراتی توسط خود سردار یا نماینده ایشون اتفاق افتاده و حالا منطقه ای که آمریکا 20 سال با جنگ و خونریزی بهش وارد شده افتاده دست ایران و روسیه حالا کم کم جای پای روسیه توی منطقه باز میشه
  • اسی ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    0 0
    روسیه سکه ای دوروست
  • ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    0 0
    ابتدا روسها باید مناطق پیش روی حمله زمینی سوریها را بمباران و تانک و توپ را بزنند و بعد هم تک تیر اندازها موشک اندازهای داعش را بزنند بعد حمله کنند وگرنه گازانبری به ارتش حمله و همه را دستگیر و سر میبرند. عده ای هم در مسیر فرار باید کمین و با بمب کنار جاده ای داعشی ها را بترکانند.
  • ببم قزوینی ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
    0 0
    خوب شرایطو توضیح دادی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس