مهاجم استقلال خبر حضورش در دادگاه رسیدگی به جرایم ورزشی به عنوان شاهد جواد نکونام را تکذیب می‌ کند و در عین حال ابراز امیدواری می‌ کند که کدورت ها در فوتبال از میان برود.

به گزارش مشرق، امروز در حالی دادگاه رسیدگی به شکایت امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام از هم برگزار شد که آرش برهانی به همراه کاپیتان سابق تیم‌ملی به دادسرا رفته بود. از حضور او در دادسرا اینطور برداشت شد که او برای این در دادگاه حاضر شده که شاهد جواد نکونام علیه امیر قلعه‌نویی باشد که خودش این موضوع را تکذیب می‌کند.

برهانی که یکی از بازیکنان بااخلاق فوتبال ایران است و کمتر خود را وارد حاشیه می‌ کند، در گفت‌وگویی دوستانه می‌ گوید: من از منتشر شدن این خبر تعجب کردم. من به دادگاه رفتم تا امیرخان و جواد نکونام را با هم آشتی بدهم تا دیگر شاهد کدورت در بین فوتبالی ها نباشیم.

او ادامه داد: من امروز فکر می‌کردم امیرخان هم به دادگاه می‌ آید و به همین دلیل به دادسرا رفتم تا این دو را آشتی بدهم که البته آقای قلعه‌نویی نیامدند. هرگز قصد شهادت دادن برای نکونام را نداشتم. شکایت و شکایت‌کشی در ورزش کار اصلا خوبی نیست و من فقط می‌ خواستم اگر کدورتی هست آن را برطرف کنم. هم امیر قلعه‌نویی و هم جواد نکونام از بزرگ های فوتبال ما هستند و اگر با هم اختلاف نداشته باشند، به نفع این رشته ورزشی است.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس