کد خبر 482325
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۷

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران گفت: در گذشته گزارش ولادت 3 تا 4 نوزاد معتاد در هر ماه به دست ما می‌رسید ولی متاسفانه آمار ولادت نوزادان کارتن‌خواب به شدت افزایش یافته و به طور میانگین 2 تولد در هر روز گزارش می‌شود.

به گزارش مشرق، فاطمه دانشور با اشاره به آسیب‌های اجتماعی زنان کارتن‌خواب و معتاد شهر تهران و افزایش آمار تولد نوزادان معتاد از زنان کارتن‌خواب و معتاد پایتخت اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر آمار دقیقی از ولادت نوزدان معتاد در تهران وجود ندارد و تنها آمار موجود، آمار مراجعات زایمان زنان کارتن‌خواب به بیمارستان‌ها است.

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، با بیان اینکه متاسفانه در حال حاضر آمار ولادت نوزادان معتاد پایتخت به نسبت گذشته افزایش داشته است، گفت: طبق مصاحباتی که با برخی از مسئولان تعدادی از بیمارستان‌های تهران از جمله بیمارستان «مهدیه» داشتیم، متاسفانه آمار ولادت نوزادان معتاد افزایش چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد: در گذشته گزارش ولادت 3 تا 4 نوزاد معتاد در هر ماه به دست ما می‌رسید ولی متاسفانه آمار ولادت نوزادان کارتن‌خواب در حال حاضر به شدت افزایش یافته و به طور میانگین 2 تولد در هر روز گزارش می‌شود.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
    1 0
    مگر اعتياد به مواد مخدر از مادر به جنين انتقال پيدامي كنه ؟ آيا اين موضوع نيز باعث وابسته شدن بدن نوزاد به مواد مخدر ميشه ؟لطفا كمي توضيح بدهيد.؟
  • ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
    0 0
    ای وای

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس