دوست و همرزم دوران دفاع مقدس سردار شهید "حمید مختاربند" با بیان اینکه حمید دومین شهید این خانواده است، گفت: هر 5 فرزند پسر این خانواده پاسدار هستند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، "حسین صدرزاده" دوست و همرزم شهید مدافع حرم "حمید مختاربند" در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: من و سردار شهید مختاربند از اهالی شوشتر هستیم. وی متولد خانواده‌ای مذهبی و بسیار خوش اخلاق و مومن بود.

وی در خصوص خانواده این شهید بزرگوار بیان داشت: پدر و مادر ایشان برگزار کننده جلسات قرآن بودند. در دوران دفاع مقدس نیز در پشتیبانی از جبهه‌های نبرد نقش بسیار زیادی داشتند.

صدرزاده با بیان اینکه یکی از برادران این شهید مدافع حرم به نام محمود در سال 62 به شهادت رسید، گفت: برادر دیگر ایشان نیز به نام محمدعلی در عملیات والفجر مقدماتی به اسارت نیروهای بعثی درآمد و تا پایان جنگ در اردوگاه‌های عراق بود.


این رزمنده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هر 5 فرزند پسر این خانواده پاسدار هستند. روز گذشته که با برادرش صحبت می‌کردم می‌گفت خوش به حالش و آرزو می‌کرد که خودش نیز به دو برادرش بپیوندد.

صدرزاده بیان داشت: من در دوران دفاع مقدس در قرارگاه نصرت و از نیروهای سردار شهید علی هاشمی بودم. لذا در عملیات‌های معدودی در لشکر 7 ولی عصر(عج) با هم بودیم. با پایان یافتن جنگ ایشان مسئول ستاد تیپ یکم لشکر شد. چند صباحی نیز رئیس صندوق انصار المجاهدین استان خوزستان بود تا اینکه دو سال پیش به سوریه رفت تا از حرم حضرت زینب(س) دفاع کند.

دوست شهید مختاربند تصریح کرد: هرجا که به شهید بزرگوار کاری سفارش می‌شد بدون اما و چرا آن کار را انجام می‌داد و با شناخت ضرورت آن به خوبی کار را به پیش می‌برد. او در رسته‌های لجستیک، بازرسی و... فعالیت داشت.


از راست: شهید هلیسایی، شهید مختاربند و شهید کجباف

وی در خصوص شهیدان هلیسایی و کجباف نیز گفت: من هلیسایی را دورادور می‌شناختم اما با شهید کجباف رفاقت نزدیکی داشتم. سال گذشته که کجباف مجروح و در بیمارستان بستری شد به عیادتش رفتم. از او خواستم تا کمی استراحت کند و بماند اما اصرار داشت که به منطقه برگردد.

صدرزاده اضافه کرد: ما با همدیگر خیلی مانوس بودیم. او یک انسان پرتلاش و مومن در این حال خوش پوش بود که هرکس او را می‌دید باورش نمی‌شد که او یک آدم عملیاتی است.

"حمید مختاربند" روز دوشنبه(20 مهر) در درگیری با تکفیری‌ها در سوریه به شهادت رسید.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس