کد خبر 481478
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷

مسئولان برگزاری المپیک ریو 2016، کلاس‌های زبان رایگان و آنلاین برای رانندگان تاکسی این شهر برگزار می‌کنند تا توریست‌ها در زمان برگزرای بازی‌های المپیک احساس راحتی بیشتری کنند.

به‌ گزارش ‌مشرق، سایت ریو 2016 نوشت: مسئولان برگزاری بازی‌های ریو 2016 به دنبال بهترین میزبان المپیک هستند. علاوه بر آماده کردن استادیوم‌های ورزشی و برگزاری مسابقات آزمایشی، آنها تلاش می‌کنند در حوزه‌های دیگر نیز آمادگی ریو برای این تورنمنت بزرگ را افزایش دهند.

مطمئن شدن از اینکه مسافران ریو در شرایط خوبی به سر می‌برند، یکی از دغدغه‌های اصلی برزیلی‌ها است. یکی از اولین برخوردهایی که مسافران با مسئولان ریو خواهند داشت، ارتباط با رانندگان تاکسی‌ها است.

حدود 50 هزار تاکسی در سطح این شهر تردد می‌کنند. برای اینکه رانندگان تاکسی بتوانند ارتباط خوبی با توریست‌ها داشته باشند کمیته‌ برگزاری بازی‌های ریو، 10 هزار کلاس زبان آنلاین و مجازی برای آموزش زبان انگلیسی به رانندگان ارائه داده است.

ماریانا بهر، یکی از مسئولان برگزاری بازی‌های ریو در این‌باره می‌گوید: استقبال رانندگان از این برنامه بسیار خوب بود. بسیاری از آنها اعلام کردند دلیل این که زبان انگلیسی را یاد نمی‌گیرند، فرصت نداشتن برای انجام این کار است. این کلاس‌ها برنامه آنها را سنگین نمی‌کند و سفت و سخت نیست. بنا‌بر‌این آنها می‌توانند از کلاس‌ها استفاده کنند. رانندگان معتقد هستند که یاد گرفتن کمی زبان انگلیسی باعث می‌شود آنها فرصت بیشتری برای کار با خارجی‌ها داشته باشند.

این کلاس‌ها به طور متوسط چهار ماه به طول می‌انجامد و تحت نظارت EF English First، سرویس زبان رسمی بازی‌های 2016 ریو است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس