کد خبر 470679
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴

ملی پوش بانوی دارنده سهمیه المپیک ریو گفت: چطور به آینده امیدوار باشم وقتی در فاصله ۱۰ مانده به المپیک حتی تمرینی ندارم.

به گزارش مشرق، لیلا رجبی ملی پوش دوومیدانی با اشاره به شرایط نامطلوب آمادگی خود برای المپیک ریو گفت: در حال حاضر تمرینی ندارم و شرایطم مشخص نیست. من از مدتها پیش برنامه ام را به فدراسیون دادم ولی هنوز پاسخی دریافت نکرده ام.

وی ادامه داد: درخواست دو اردوی تدارکاتی در بلاروس را دارم. قصد دارم با همسرم به عنوان مربی تمرین کنم و چیزی بیش از اینها نمی‌خواهم. قبلا هم از مسئولان خواسته ام که حمایتم کنند تا بتوانم نتیجه بگیرم وگرنه با این شرایط نمی شود کاری کرد.

بانوی دارنده سهمیه المپیک ریو با انتقاد از تعطیلی اردو و تمریناتش بیان کرد: این شرایط بلاتکلیفی به ضرر من است. حتی اگر همین طور بی برنامه تمرین کنم بی فایده است. فرصت زیادی نمانده و من در هیچ رقابتی برای آماده سازی شرکت نکرده ام. منتظرم تا مسئولان برایم کاری کنند. تنها رویدادی که در آن شرکت می کنم لیگ داخلی است که آن هم تنها نصف هزینه باشگاهم را دریافت کرده ام.

رجبی در پاسخ به این سوال که آیا به کسب نتیجه در المپیک ریو امیدوار هستید گفت: با این شرایط چطور امیدوار باشم؟ ۱۰ مانده تا المپیک مانده است و هیچ کاری انجام نشده است. رقبای ما همه به شدت تمرین میکنند و در مسابقات مختلف حضور دارند اما ما دست روی دست گذاشته ایم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس