کد خبر 481354
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب از تصادف یک دستگاه خودروی ماکسیما با موتورسیکلت در محدوده جنوب به شمال خیابان شریعتی اشاره کرد و گفت: متأسفانه در اثر این تصادف، ترک‌نشین ۳۵ ساله موتورسیکلت در دم جان سپرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ مراد مرادی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب در مورد جزئیات این تصادف اظهار داشت: در ساعت 17 روز گذشته ـ 21 مهرماه ـ سواری ماکسیما که در مسیر جنوب به شمال خیابان شریعتی در حال حرکت بود با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد می‌کند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب تصریح کرد: در اثر این برخورد، راکب موتورسیکلت مجروح شده و ترک‌نشین آن که مرد 35 ساله‌ای بود در دم فوت می‌کند.

سرهنگ مرادی به اختلاف راننده ماکسیما با راکب موتورسیکلت اشاره و بیان داشت: با توجه به این موضوع که راکب موتورسیکلت و راننده ماکسیما قبل از تصادف دچار اختلاف شده بودند، علت تصادف نیاز به بررسی بیشتری داشته و تیم کارشناسی پلیس راهور مشغول به بازبینی دوربین‌ها و نقاط آسیب‌دیده هستند.

وی به رانندگان توصیه کرد که در هنگام رانندگی حتماً توجه کامل به جلو داشته باشند؛ همچنین راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت نیز از کلاه ایمنی استفاده کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس