کد خبر 481316
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

با وجود شکست تیم ملی هلند در آخرین دور از بازی‌های مقدماتی یورو 2016 و ناکامی‌اش برای کسب جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌ها، سرمربی لاله‌ها قصد استعفا کردن ندارد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال هلند شب گذشته (سه‌شنبه) در آخرین دور از بازی‌های مرحله مقدماتی یورو 2016 در خانه با نتیجه 3 بر 2 به جمهوری چک باخت و با ناکامی در رسیدن به رده سوم جدول گروه A شانس حضور در مرحله نهایی رقابت‌ها حتی از طریق بازی‌های پلی‌آف را هم از دست داد.

بلیند در ماه جولای پس از استعفای گاس هیدینک از سمت سرمربیگری تیم ملی هلند، جای کسی که تا پیش از آن به عنوان دستیارش فعالیت می‌کرد را گرفت، اما در نهایت نتوانست مانع از حذف نارنجی‌پوشان شود. به این ترتیب هلندی‌ها برای اولین بار از سال 1984 نتوانستند حضور در مرحله نهایی یورو را تجربه کنند.

با این حال بلیند تأکید کرد که می‌خواهد به کارش به عنوان سرمربی هلند ادامه دهد و برای این کار از سوی برت فن‌ اوستفین، رئیس اتحادیه فوتبال هلند مورد حمایت واقع شد. این خبر باعث آرامش خاطر مسئولان باشگاه ساوتهمپتون نیز شد، تیمی که نگران بود سرمربی هلندی‌اش رونالد کومان به کشور خود برگردد تا هدایت لاله‌ها را برعهده بگیرد.

بلیند در این خصوص اظهار داشت: من می‌خواهم در کنار تیم ملی هلند بمانم. احساس نمی‌کنم که با این چند بازی که سرمربی تیم ملی هلند بوده‌ام، به خودم ضربه زده باشم. در حال حاضر از همه چیز مهم‌تر این است که بنشینیم و اشتباهاتی را که باعث ناکامی‌شان شده‌اند، تحلیل کنیم.

در همین حال فن اوستفین نیز با حمایت از بلیند اظهار داشت: بلیند به کارش ادامه می‌دهد. اتفاقی که در بازی برابر جمهوری چک رخ داد، خلاصه‌ای از داستانی است که تیم ملی هلند در کل مسابقات داشت. ما از اول راه را اشتباه رفتیم، اما الان می‌دانیم که داریم چه کاری انجام می‌‌دهیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس