کد خبر 481237
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸

شایعه پرداخت حقوق های میلیونی که روز گذشته با اعتراض و تذکر یکی از اعضای شورای شهرمشهد نیز همراه بود شهردار مشهد را بر آن داشت تا ضمن تکذیب برخی شایعات خواستار ترمیم حقوق کارکنان شود.

به گزارش مشرق، محمد‌رضا دیمه‌کارعضو شورای شهر مشهد که روز گذشته در هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای شهر نسبت به پرداخت کارانه ۱۰ میلیون تومانی به برخی از مدیران اعتراض کرده بود موجب شد تا تعدادی از خبرنگاران شامگاه گذشته در حاشیه افتتاح ۱۳ طرح عمرانی در منطقه ۱۰ مشهد پرداخت حقوق های میلیونی را با حضور شهردار به چالش بکشند.

در حالیکه دیمه کار عضو شورای شهر مشهد مقدس به پرداخت کارانه ۱۰ میلیونی به مدیران اعتراض دارد و این عمل را مصداق بارز تبعیض می خواند اما شهردار مشهد به خبرنگاران گفت: کارکنان شهرداری جزو مظلوم ترین اقشار کارمندان هستند.

محمد دیمه کار روز گذشته پرداخت کارانه ها و جهش ضرایب محاسبه از دو به ۶ برابر را در پرداخت کارانه به برخی از مدیران را برای شورای شهر غیر قابل قبول خواند و اظهار کرد: کارکنان شهرداری نیز همانند مدیران هستند و در همین شهر زندگی می‌کنند و مخارجشان با مدیران تفاوتی ندارد.

وی متذکر شد: اگر کارمندی ببیند که در قبال زحمتی که می‌کشد حقوق و کارانه دریافت نمی‌کند و فردی دیگر چندین برابر این کارانه را دریافت می‌کنند قطعا انگیزه کاری خود را از دست می دهد.

عضو شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: اگر دریافتی برخی از مدیران شهرداری را رصد کنیم، حتی می‌توان شاهد دریافت کارانه ۱۰ میلیون تومانی هم باشیم و ما به‌جای اینکه کارمندان که ریشه‌های شهرداری هستند را قوی کنیم به سراغ مدیران و سرشاخه‌های شهرداری رفته‌ایم.

حقوق کارمندان نیاز به ترمیم دارد

پرداخت کارانه های میلیونی و خبر پرداخت حقوق هایی به میزان ۳۰ میلیون تومان هر چند که یکی از سوالات خبرنگاران از شهردار مشهد بود اما این پرسش ها شب گذشته به جز تکذیب پاسخ دیگری برای خبرنگاران نداشت.

سید صولت مرتضوی شامگاه گذشته در حاشیه افتتاح ۱۳ طرع عمرانی در منطقه ۱۰ شهرداری مشهد بیان کرد: همکارانی که در شهرداری مشهد تلاش بسیاری می‌کنند جزء مظلوم‌ترین پرسنل دولت هستند به این دلیل که چندین‌بار نظام پرداخت در کشور تغییر یافته اما در شهرداری هنوز تابع نظام هماهنگ پرداخت هستند.

شهردار مشهد بیان کرد: باید مدیریت شهری اعم از شورای شهر و شهرداری به فکر ترمیم حقوق همکاران ما باشد زیرا همکاران با مخاطرات بسیار جدی مواجه هستند لذا به دنبال آن هستیم که به صورت قانونمند، ترمیم حقوق را انجام دهیم.

مرتضوی در ارتباط با شایعات حقوق مدیران شهری تا ۳۰ میلیون تومان نیز گفت: این موضوع کذب محض است و بدون اشاره به کارانه های پرداختی و مورد اعتراض شورای شهر خواستار افزایش حقوق کارمندان شد
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حامد ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    اصلا امکان نداره! حقوق کارگری میگیرن تو شهرداری ها
  • ايراني ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    0 0
    كارمندان شهرداري جزو مظلومترين كارمندا هستند عجبا؟ كسي هست باور كنه بعد كارانه 10 ميليوني برا مديران ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس