کد خبر 480846
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

با توجه به قاطعیتی که کی روش برای تکذیب خبر بازگشت نکونام به تیم ملی به خرج داد و بر مربی شدن او تاکید داشت، خیلی ها بازگشت کاپیتان سابق به تیم ملی را جو رسانه ای قلمداد کردند

به گزارش مشرق، پس از تساوی تیم ملی برابر عمان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، دوباره شایعه بازگشت جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی به جمع ملی پوشان بر سر زبانها افتاد؛ اما کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در مواجهه با صحت و سقم این خبر اقدام به تکذیب آن کرد و بازگشت نکونام به تیم ملی را فقط با عنوان مربی امکان پذیر دانست.

با توجه به قاطعیتی که کی روش برای تکذیب خبر بازگشت نکونام به تیم ملی به خرج داد و بر مربی شدن او تاکید داشت، خیلی ها بازگشت کاپیتان سابق به تیم ملی را جو رسانه ای قلمداد کردند؛ درست مثل جوی که پس از دیدار دوستانه ایران با شیلی و سوئد به راه افتاد و عنوان شد ملی پوشان خواهان بازگشت جواد به تیم ملی شده اند!

گویا این بار بحث بازگشت دوباره نکونام به تیم ملی جدی است. بر اساس شنیده ها، بازیکن سایپا و کاپیتان سابق تیم ملی در تماسی با دوستان رسانه ای اش که از دوستان رسانه ای و حامی کی روش هم هستند، اعلام کرده که در حال فراهم کردن مقدمات بازگشت به تیم ملی است.

البته نکونام محض در جریان بودن دوستان رسانه ای اش این خبر را در اختیار آنها قرار داده و اصلا مایل به رسانه ای شدن آن نبوده و ظاهرا تکذیب قاطعانه کی روش هم از این جهت و هماهنگ با خواست نکونام بوده است.

منبع: پچ پچ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس