کد خبر 479860
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

سخنگوی قوه قضائیه با تأکید بر نبود هرگونه پرده‌پوشی در خصوص اعلام آرای پرونده‌های بدهی‌های بانکی گفت: سعید مرتضوی در پرونده بابک زنجانی در خصوص قرارداد با تأمین اجتماعی متهم نیست.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در هشتاد و ششمین نشست خبری خود در پاسخ به سؤالی مبنی بر وضعیت بدهی‌های بیش از 100 میلیونی بانکها و چرایی اعلام نشدن نتایج آنها گفت: مواردی که قطعی شود از طریق سایت یا رسانه‌ها اعلام می‌شود و مطمئن باشید بعد از قطعیت احکام، هیچ تصمیمی برای پرده‌پوشی وجود ندارد. 

اژه‌ای در پاسخ به سؤالی مبنی بر همزمان شدن موضوع تخلف بابک زنجانی در رابطه با تأمین اجتماعی و پرونده مرتضوی در این ارتباط و امکان احضار مرتضوی به عنوان متهم در پرونده زنجانی، گفت: این موضوع بستگی به تشخیص دادسرا دارد، اگر دادسرا تشخیص دهد که سر سازمان کلاه گذاشته شده است، تقصیری متوجه سازمان تأمین اجتماعی نیست و نه تنها متهم نیست، بلکه می‌تواند شاکی شده و خواستار بازگرداندن ملک شود.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: اما اگر ثابت شود تبانی بین خریدار و فروشنده وجود داشته است، در این صورت این اقدام مورد بررسی قرار می‌گیرد و تبعات خاص خود را خواهد داشت، اما در کیفرخواست گفته شده است کلاه بر سر سازمان تأمین اجتماعی رفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس