سخنگوی قوه قضائیه در مورد علنی یا غیرعلنی بودن ادامه دادگاه بابک زنجانی گفت: هنوز مطلبی در مورد غیرعلنی بودن از ناحیه دادگاه اعلام نشده است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در هشتاد و ششمین نشست خبری خود در پاسخ به سؤالی در مورد علنی یا غیرعلنی برگزار شدن دادگاه بابک زنجانی اظهار داشت: در ابتدای شروع رسیدگی به پرونده طبق قانون تعیین اینکه چه مواردی علنی و غیرعلنی است و تشخیص آن به عهده دادگاه است.

وی گفت: اصل بر علنی بودن دادگاه است، مگر مواردی که اعلام شود و مطابق با نظر ریاست دادگاه است و می‌تواند پرونده‌ای همه جلساتش علنی باشد یا غیرعلنی.

سخنگوی قوه قضائیه تأکید کرد: هنوز غیرعلنی بودن از ناحیه دادگاه اعلام نشده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین اژه‌ای در پاسخ به سؤالی در مورد وضعیت سه وزیر پیشین و رئیس بانک مرکزی در پرونده بابک زنجانی اظهار داشت: هر کسی که به عنوان متهم یا مطلع باشد از آن تحقیق می‌شود و نامه‌ای که نوشتند خودشان خواستند؛ مهم این است که افراد تسلیم قانون باشند.

وی به فرهنگسازی در این زمینه پرداخت و گفت: اگر کسی که مورد سؤال است تسلیم قانون شود و اصحاب رسانه و دیگران نیز تا زمانی که اعلام نشده، از پیش قضاوت نکنند و این امر فرهنگسازی شود، بسیار خوب است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس