نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما مخالف تدوین و ارائه طرح برجام بودیم اما از آنجایی که دولت می‌خواهد در اجرای این موضوع دستش باز باشد، اقدام به ارائه طرح کرده‌ایم، گفت: ما در این حوزه با دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی هماهنگ هستیم.

به گزارش مشرق، نادر قاضی‌پور در نشست علنی امروز (یکشنبه 19 مهر) مجلس شورای اسلامی، در اخطاری با استناد به اصل 85 قانون اساسی گفت: براساس این اصل، سِمت نمایندگی قائم به شخص بوده و قابل واگذاری به غیر نیست؛ از این‌رو رهبر معظم انقلاب که ولی‌فقیه و مرجع تقلید ما هستند و ما سرباز ولایت هستیم،‌ حکم داده اند که مجلس برجام را بررسی و تصمیم‌گیری کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما هم هم‌نظر هستیم که دولت باید در رابطه با برجام لایحه به مجلس ارائه می‌کرد، ولی آقای رسایی! شما که خودتان مخالف ارائه طرح در این رابطه بوده‌اید، چرا طرحی تهیه و مطرح کرده‌اید؟

وی افزود: ما مخالف تدوین و ارائه طرح برجام بودیم اما از آنجایی که دولت می‌خواهد در اجرای این موضوع دستش باز باشد، اقدام به ارائه طرح کرده‌ایم تا این طرح در چارچوب منظم زیرنظر مصوبات شورای عالی امنیت ملی که همگی به تایید رهبر معظم انقلاب می‌رسد، اجرایی شود.

قاضی‌پور تصریح کرد: ما در این حوزه با دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی هماهنگ هستیم و به هیچ وجه اجازه نفوذ آمریکایی‌ها را نداده و نباید اجازه بدهیم آمریکا بین ما اختلاف بیاندازد، زیرا ما امت واحده هستیم.
منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس