کد خبر 479518
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۵

نظامیان رژیم صهیونیستی از ابتدای اکتبر تاکنون 650 فلسطینی را بازداشت کرده اند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری پترا، کمیته رسیدگی به امور اسرا و آزادگان فلسطینی روز شنبه اعلام کرد نظامیان رژیم صهیونیستی از آغاز ماه اکتبر جاری (مهرماه)  تاکنون 650 شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.

این کمیته در بیانیه مطبوعاتی افزود: اکثر بازداشت شدگان را جوانان و کودکان تشکیل می دهند و در میان آنان تعدادی زن و زخمی نیز وجود دارند و برخی از زخمیان همچنان در بیمارستان های رژیم صهیونیستی هستند.

در این بیانیه آمده است: اکثر بازداشت شدگان ساکن قدس هستند که در عملیات های میدانی و در جریان یورش های شبانه به خانه های فلسطینیان بازداشت شده اند و اکثر آنان زمان بازداشت هدف ضرب و جرح شدید قرار گرفتند.

بر اساس این بیانیه، ‌بازداشت شدگان در مراکز بازجویی در المسکوبیه، الجلمه، عسقلان و بتیح تکفا به سر می برند و البته برخی دیگر نیز در پایگاه های نظامی عصیون، کریات اربع و حواره در بازداشت قرار دارند.

کمیته رسیدگی به امور اسرا و آزادگان فلسطینی افزود تعدادی از فلسطینیان برای ساعات طولانی در پادگان های ارتش و شهرک های یهودی نشین به صورت دست و چشم بسته بازداشت شدند و در معرض ضرب و شتم و توهین نظامیان اشغالگر قرار گرفتند.

این کمیته خاطرنشان کرد مقامات رژیم صهیونیستی از ملاقات وکلای مدافع با بازداشتی های جدید به خصوص زخمیان ممانعت می کنند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس