جنگنده‌های ارتش روسیه امروز شنبه شش حمله به مواضع گروه های تکفیری در مناطق «المنصوره» و «الصوامع» در حومه استان حماه ترتیب دادند.

 به گزارش مشرق، شبکه المیادین اعلام کرد: جنگنده های ارتش روسیه همچنان به حملات گسترده خود به مواضع تروریست های تکفیری در سوریه ادامه می دهند.

بر اساس این گزارش، جنگنده های ارتش روسیه در آخرین حملات خود به مواضع تکفیریها، مراکز وابسته به آنها در مناطق «المنصوره» و «الصوامع» در حومه استان حماه را بمباران کردند.

این در حالی است که وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه هفته گذشته با صدور بیانیه ای اعلام کرده بود جنگنده های سوخو ۲۴ و ۲۵ در استان های حماه و رقه ۱۱ پایگاه آموزشی متعلق به گروهک تروریستی داعش را بمباران کردند.

این در حالی است که اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا مدعی شده بود که روسیه بعد از گسترش حمایت های نظامی خود از نظام بشار اسد رئیس جمهوری سوریه و متحد مسکو، خسارت های انسانی را متحمل خواهد شد.

کارتر در نشست وزرای دفاع پیمان ناتو در بروکسل گفته بود: این مداخله دارای پیامدهایی برای روسیه که خود نگران حملات تروریستی است، خواهد بود و روس ها طی روزهای آینده متحمل تلفات انسانی خواهند شد.

وزیر دفاع آمریکا در گفتگو با خبرنگاران با این ادعا که روسیه از طرف خطاکار در سوریه حمایت می کند، از ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه حمایت از طرح آمریکا در مورد سوریه که خواهان آینده بدون اسد برای این کشور است را خواستار شد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    تایفون مال روسیه نیست. یه محصول اروپاییه
  • ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    0 0
    کارتر احمق شما به بهانه القاعده به افغانسات حمله کردید. حالا بهشون در سوریه سلاح می دین و ازشون در مقابل سوریه و روسیه حمایت می کنید. واقعا کثیف هستید
  • ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
    0 0
    تایفون از کجات در اوردی ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس