کد خبر 479292
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

عضو هئیت مدیره شرکت فرودگاه‌ها از احتمال ورود یک فروند هواپیمای به‌روز اروپایی "فلای‌چک" به کشور طی ماه جاری خبر داد و با تکذیب خبر رایزنی با افغانستانی‌ها برای تامین این نوع هواپیما،گفت:با قزاق‌ها قراردادی داشتیم که بخشی از آن باقیمانده است.

به گزارش مشرق ، سیداحمد مومنی‌رخ عضو هئیت مدیره شرکت فرودگاه‌ها با اعلام این‌که قرارداد خرید یک فروند هواپیمای فلای چک با یکی از شرکت‌های اروپایی امضا شده است، اظهار کرد:کار بیمه این قرارداد در حال انجام است و امیدواریم این هواپیما در ماه جاری وارد کشور شود.

وی در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر رایزنی با افغانستان برای هواپیمای فلای چک، افزود: خیر، اصلا چنین چیزی برای افغانستان نیست. قبلا با قزاقستانی‌ها تفاهمنامه‌ای داشته‌ایم که بر اساس آن یکی سری از فرودگاه‌ها فلای‌ چک شد.

عضو هئیت مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور با بیان این‌که بخشی از این قرارداد باقیمانده است، گفت:‌ کارهای آموزشی هواپیمای خریداری شده حدود سه ماه طول می‌کشد و در این مدت احتمالا قزاق‌ها بقیه تعهد خود را انجام خواهند داد.

مومنی‌رخ با بیان این‌‌که این هواپیما نوع "بیچ کرافت" است، یادآور شد: سن این هواپیما دو سال بوده و تجهیزات آن کاملا به‌روز است.

وی با بیان این‌که این هواپیما مورد تایید سازمان هواپیمایی کشوری است، افزود:‌ چون این هواپیما مورد تایید سازمان بوده، اقدام به خرید آن کرده‌ایم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس