نماینده ولی‌فقیه در سپاه تهران با بیان اینکه سردار همدانی در معادله‌های دنیا نمی‌گنجید، گفت: مرگ در بستر برای شخصیت بزرگی چون وی قابل تحمل نبود و خداوند بهترین عطیه را در آستانه محرم به سردار بخشید.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - حجت‌‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی، نماینده ولی فقیه در سپاه تهران در گفت‌وگو با ایکنا با بیان اینکه مرگ در بستر برای شخصیتی بزرگ چون سردار حسین همدانی قابل تحمل نبود و خداوند به وی بهترین عطیه را در آستانه محرم بخشید، عنوان کرد: سردار حسین همدانی یکی از اسطوره‌های صبر محسوب می‌شد که در دوران دشوار دفاع مقدس صبور، غیور و دلاور بود و به حق می‌توان وی را یکی از ذخایر باارزش دفاع مقدس نامید.
حجت‌الاسلام گواهی با بیان اینکه سردار همدانی کوله‌بار تجربه دفاع مقدس را در حریم حرم اهل بیت‌(ع) به کار برد، افزود: روایت است که روزی فردی از پیامبر (ص) خواست دعا کنند خداوند بهترین‌ها را به وی بدهد و پیامبر فرمودند بهترین چیز شهادت است. همچنین بر اساس آیات قرآن کریم برای هر چیز خوبی، خوبتری وجود دارد و شهادت بالاترین خوبی است.

خستگی‌ناپذیری سردار همدانی


نماینده ولی فقیه در سپاه تهران گفت: سردار همدانی بسیار مخلص و گریزان از شهرت و نام بود. علاقه داشت گمنام باشد و به حداقل‌های مقام راضی بود.
حجت‌‌الاسلام گواهی ادامه داد: حسین همدانی روحیه خستگی‌ناپذیری داشت. با اینکه سن بالایی داشت، ولی روحیه وی بسیار جوان و شاداب بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه تهران با بیان اینکه سردار همدانی در معادلات دنیایی نمی‌گنجید، گفت: وی بسیار شجاع و جسور بود و به کار و ورزش اهمیت بسیار می‌داد. گریزان از رذایل اخلاقی چون دروغ و غیبت بود و با قدرت‌طلبی فاصله زیادی داشت.
وی تاکید کرد: حسین همدانی مقام معظم رهبری را مولای ما می‌نامید و برای ایشان احترام بسیار خاصی قائل بود.

کارنامه درخشان همدانی در مهار فتنه 88

حجت‌الاسلام گواهی همچنین گفت: سردار همدانی در مهار فتنه نقش کلیدی داشت و به خوبی توانست در آن مقطع حساس سال 88 دوست و دشمن را از هم تشخیص دهد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه تهران افزود: سردار همدانی تجربه خوبی از حضور در صحنه‌های دفاع مقدس و مهار فتنه‌های داخلی داشت که آنها را به خوبی در ماموریت دفاع از حرم اهل بیت(ع) به کار برد تا اینکه در صید و کمین داعشی‌های دشمن اسلام در آستانه محرم شهد شهادت نوشید.
وی تصریح کرد: وی عمری را صرف دفاع از آرمان‌های امام حسین(ع) کرد و سرانجام این افتخار نصیبش شد تا در آستانه سالروز شهادت سرور شهیدان به شهادت برسد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس