وزیر سابق دفاع گفت: سردار شهید همدانی یک لحظه از جهاد کوتاهی نکرد و از همان ابتدا که توفیق آشنایی با ایشان را داشتیم در قبل و بعد از انقلاب در دفاع مقدس و بعد از دفاع مقدس و امروز در خط مقدم جبهه مقاومت حضور داشت.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سردار احمد وحیدی وزیر سابق دفاع و رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی عصر امروز (جمعه) با حضور در منزل سردار شهید حسین همدانی، ضمن عرض تسلیت به خانواده این شهید بزرگوار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهید همدانی فردی چند بعدی بودند و یک عمر در جهاد بسر برد.

وی افزود: لحظاتی را به یاد نمی‌‌آوریم که سردار شهید همدانی یک لحظه از جهاد کوتاهی کرده باشد و از همان ابتدا که توفیق آشنایی با ایشان را داشتیم در قبل و بعد از انقلاب در دفاع مقدس و بعد از دفاع مقدس و امروز در جبهه مقاومت حضور داشتند.

سردار وحیدی با بیان اینکه سردار شهید همدانی فضایل اخلاقی بسیاری داشتند، گفت: سعه صدر و محبت همه وجود ایشان را گرفته بود. فردی پرتلاش و پرکوشش بود و از نوجوانی پا به این کار بزرگ گذاشتند. مصداق آیه‌ای بودند که در این مدت هیچ تغییری نکرده بود و با همان روحیه در میدان بودند.

وزیر سابق دفاع در مورد نقش سردار شهید همدانی در توسعه توان مقاومت نیز گفت: ایشان مثل همه سرداران شهید همیشه در خط مقدم بود و در همه جبهه‌ها چه جبهه داخلی و خارجی حضور داشت و علی‌رغم اینکه بزرگ، مجرب و پرتجربه بود در مقدم یگان خود قرار داشت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس