مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:‌ اگر ملت سوریه توانست در برابر جریانات سلفی، تکفیری مقاومت کند، قطعا در این مسیر نقش سردار همدانی برجسته است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سردار یدالله جوانی مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همرزم سردار شهید همدانی ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار حسین همدانی گفت: وی از مردان بزرگ روزگار بود که در سپاه پاسداران انقلاب، بسیج و نیروهای حزب‌اللهی فعالیت داشت و فردی کاملا شناخته شده بود.

وی سردار همدانی را فردی مجاهد خواند و خاطرنشان کرد: وی در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب حضوری جانانه و خستگی‌ناپذیر داشت و چنین فرد شجاع و ولایتمدار یبود که در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس نیز همواره حضوری موثر داشت.

سردار جوانی با بیان اینکه سردار همدانی از جنس سرداران شهیدی چون باکری، همت،‌ خرازی و کاظمی بود، تصریح کرد: وی راه خود را پیدا کرده و شهادت، گمشده وی بود که شب گذشته به آرزوی خود دست یافت و باید بگوییم جنسی عاشورایی داشت که به راهی که امام خمینی (ره) در پیش روی ملت قرار داده بود متعهد بود.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه وی در دفاع از اسلام کم نگذاشت، تصریح کرد: وی به دنبال زندگی راحت و دنیایی نبود و همواره تلاش می‌کرد تا اسلام را در عمل اجرا کند و به عنوان یک الگو و اسوه برای جوانان بود.

وی با اشاره به نقش محوری سردار همدانی در هدایت سوری‌ها اظهار داشت:اگر توطئه‌های دشمنان با شکست مواجه شد و ملت سوریه توانست در برابر جریانات سلفی، تکفیری و کسانی که از حمایت قدرت‌های غربی و مهاجرین منطقه برخوردار هستند مقاومت کند، قطعا در این مسیر نقش سردار همدانی برجسته است.

سردارجوانی تصریح کرد: همه سوری‌ها، مجاهدین فی‌سبیل‌الله، نیروهای مردمی، ارتش و دولت سوریه به خوبی سردار همدانی را می‌شناسند چرا که وی فردی موفق در حرکت‌های مستشاری که جمهوری اسلامی ایران در سوریه انجام داد بود و در این میان نقشی ویژه داشت.

وی در پایان تصریح کرد: باید به این امر توجه کنیم که ملت سوریه با توطئه بزرگی مواجه بود که در هم شکسته شد و یکی از کسانی که در هم شکسته شدن این توطئه نقش مؤثری داشت سردار همدانی بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس