آیت الله عبدالله جوادی آملی با اشاره به مشکل فقر، بیکاری و مسائل دیگر، رفع مشکلات اقتصادی را نیازمند اجرای صحیح سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست.

به گزارش مشرق، آیت الله عبدالله جوادی آملی  از مراجع تقلید در دیدار استاندار قم با اشاره به محرومیت‌های تحمیل شده به مردم در دوران شاهنشاهی، افزود: انقلاب اسلامی موجب بازگشت اقتدار به کشور شد.

آیت الله جوادی آملی اضافه کرد: حفظ مبانی دینی از جمله اهدافی است که باید نسبت به آن اهتمام ویژه داشت.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به معنویات و اخلاص در کارها، گفت: رضای خداوند متعال در همه کارها باید مدنظر قرار گیرد.

این مرجع تقلید با اشاره به مشکلات جامعه، به کارگیری صحیح منابع و امکانات کشور را برای حل این مشکلات یادآور شد و گفت: تلاش برای حل مشکلات مردم وظیفه مهم مسئولان است.

وی با اشاره به مشکل طرح‌های نیمه تمام باقی مانده از گذشته، خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌ها باید متناسب با منابع و پیش بینی اعتبارات مالی باشد.

آیت الله جوادی آملی با تاکید بر ضرورت تلاش مسئولان برای گره‌گشایی از مشکلات جامعه، گفت: رسیدگی به مشکلات مردم و حل آن‌ها از مهمترین اولویت‌های کاری مسوولان است.

استاندار قم نیز در این جلسه بهره‌گیری از رهنمودهای علما و مراجع را راهبرد دولت تدبیر و امید عنوان و خاطرنشان کرد: دولت در همه عرصه‌ها توصیه‌ها و نقطه نظرات مراجع معظم تقلید را مدنظر قرار می‌دهد.

سیدمهدی صادقی با اشاره به برنامه‌های خود برای توسعه و پیشرفت استان، ایجاد وفاق و همدلی را مهم‌ترین زیرساخت این عرصه دانست و گفت: توسعه و تعالی استان با تفرقه و اختلاف منافات دارد.

وی با تاکید بر دیدگاه شایسته‌سالاری دولت یازدهم، استفاده از نیروهای لایق و توانا به دوراز شائبه‌های جناحی و حزبی را مورد توجه قرارداد و افزود: قم باید در شأن و جایگاه شایسته آن ساخته شود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس