علی مجدآرا، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: با باشگاه‌های ورزشی که فعالیتشان مغایر با فرهنگ ایرانی و اسلامی باشد برخورد می‌شود.

به گزارش مشرق، علی مجدآرا، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی افزود: در انجمن آمادگی جسمانی و ایروبیک تخلفی انجام شده بود و ما تحولاتی بوجود آوریم تا بتوانیم وضعیت مناسب و بهتری را با توجه به فرهنگ اسلامی و ایرانی بوجود آوریم.

وی گفت: براساس کارهایی که در برخی قسمت‌ها روی می‌دهد و به ما نسبت داده می‌شود مدیریت دیگری را انتخاب کردیم تا روی کل انجمن‌ها و کمیته‌هایی که داریم کنترل و نظارت کند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی افزود: متاسفانه نمی‌توانیم به باشگاه‌های ورزشی سر بزنیم و آنها را کنترل کنیم. باشگاه‌ها زیرنظر مدیر کل استان اداره می‌شوند و ممکن است خطاهای زیادی انجام دهند و این خطاها در رشته‌هایی که ممنوع است و یا جزو فدراسیون نیست به ما نسبت دهند.

مجدآرا افزود: برخی کسانی که خود را منتسب به فدراسیون می‌دانند کلاس‌هایی می‌گذارند که برنامه فعالیت قابل قبولی ندارند. حال با آمدن دکتر علم به عنوان مسئول این انجمن اگر کسی خلافی کند و کلاس‌های مختلفی بگذارد مدارکشان قابل قبول نیست و تحویل مراجع قضایی خواهد شد. اگر کلاس‌هایی که در سطح ایران و تهران انجام می‌شود مغایرتی با فرهنگ ایرانی و اسلامی ما داشته باشد طبق قوانین با آنها برخورد می‌شود.

وی یادآور شد: با تغییر مسئول انجمن آمادگی جسمانی و ایروبیک مقررات و کمیته‌ها براساس فرهنگ ایرانی اسلامی تدوین می‌شود. کمیته فنی تشکیل داده و تمام کمیته‌ها را برابر ضوابط برنامه‌ریزی و تعدادی از کمیته‌ها را تجمیع می‌کنیم.

مجدآرا در پایان گفت: کلاس‌های مربیگری باید از طریق فدراسیون اعلام شود و اگر تشخیص دهیم کلاسی خارج از سایت فدراسیون تشکیل شود غیر قابل قبول است و مدارکشان ارزشی ندارد.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس