کد خبر 478223
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت:‌ ما هیچ جایگزینی برای فرهاد کاظمی نداریم و او هم مشکلی برای ثبت قرارداد ندارد.

به گزارش مشرق، محمدرضا عباسی در خصوص ثبت قرارداد فرهاد کاظمی با سیاه‌جامگان که به طول انجامیده، اظهار داشت: مشکل خاصی نیست و خودمان چون می‌دانیم که ثبت قرارداد در مشهد کار دو دقیقه است و عجله‌ای هم برای این موضوع نداریم کمی دیرتر اقدام کرده‌ایم اما عصر امروز برای ثبت قرارداد اقدام خواهیم کرد و پس از آن هم شنبه یا یکشنبه به تهران خواهم آمد و آن را در سازمان لیگ ثبت می‌کنیم.

وی در مورد اینکه آیا جایگزین دیگری هم در نظر گرفته‌اند، گفت: خیر، ما هیچ جایگزین دیگری نداریم. با فرهاد کاظمی به توافق رسیده‌ایم و او به درد ما می‌خورد. نمی‌دانم مشکل از ماست که کاظمی در جاهای دیگر فعالیت کرده و حالا که می‌خواهد در مشهد کارش را آغاز کند با مشکل روبه‌رو شده است. شاید به خاطر امام رضا (ع) باشد که چنین مسائلی را می‌گوید! واقعا تعجب می‌کنم.

عباسی در مورد اینکه آیا برای حضور کاظمی استعلامی گرفتند یا خیر، اظهار داشت: استعلام گرفته‌ایم که هنوز جواب‌مان را نداده‌اند و منتظر پاسخ آنها هستیم که عصر امروز احتمالا این کار صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در خصوص احتمال برگزاری اردو خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم ما اردویی داشته باشیم و در همین مشهد تمرینات خود را دنبال می‌کنیم. حالا اگر بتوانیم دیدار دوستانه‌ای مقابل برخی تیم‌ها برگزار می‌کنیم تا خود را برای ادامه لیگ آماده کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس