کد خبر 477986
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳

فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی از پرش آزاد اولین زنان پلیس بعد از انقلاب در کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حسن کرمی در حاشیه مراسم افتتاحیه سایت پروازی شهدای شهر غرق‌آباد از توابع شهرستان ساوه افزود: همزمان با هفته نیروی انتظامی کارکنان زن یگان ویژه و پلیس افتخاری این یگان موفق به پرش آزاد از ارتفاع 1500 متری زمین شدند.
 وی ادامه داد: فرمانده یگان زنان یگان‌های ویژه ناجا و یکی از کارکنان پلیس‌های افتخاری یگان زنان با این پرش، موفق شدند عنوان اولین زنان چترباز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در رشته سقوط آزاد را از آن خود کنند.




وی از برگزاری مسابقات ملی و آموزش جوانان در این رشته خبر داد و افزود: برای اولین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی اولین زن توانمند در رشته پرش آزاد آموزش داده شده و دو روز گذشته این پرش با موفقیت صورت گرفت.

سردار کرمی در ادامه هدف از راه‌اندازی سایت‌های پروازی را در اختیار قرار دادن امکانات پروازی در بین نسل جوان و جلوگیری از هزینه‌های مسافرت‌های غیر ضروری به خارج از کشور بیان کرد و گفت: سایت پروازی شهدای غرق آباد با توجه به محدودیت موجود در تهران، بهترین جایگزین از نظر کارشناسان انجمن هوانوردی برای پوشش سایر استان‌ها عنوان شده است.

وی محدودیت‌های پروازی در تهران، حضور موانع طبیعی و فرودگاه مهرآباد را از جمله مشکلات سایت پروازی تهران بیان کرد و افزود: سایت شهدای غرق‌آباد دارای قابلیت‌های ویژه طبیعی است و استقبال مردم این منطقه می‌تواند نقش موثری در پیشرفت سایت پروازی ایفا کند.

فرمانده یگان ویژه ناجا در بخشی دیگر از سخنان خود امنیت را مقوله‌ای حیاتی برای کشور دانست و ادامه داد: هدف یگان‌های ویژه ناجا کنترل و مقابله با اغتشاش و بحران‌های احتمالی است.

وی از یگان‌های ویژه به عنوان نیروهای احتیاط پلیس در برقراری امنیت نام برد و افزود: استقرار این نیروها در مراکز استان‌ها موجب شده تا علاوه بر ایفای ماموریت‌های مهم، بتوانیم در برقراری امنیت و ماموریت‌های دریایی نقش موثری را در حوزه برقراری نظم و انضباط در کنار سایر نیروهای پلیس ایفا کنیم.

سایت پروازی ورزش‌های هوایی بُراق با حضور فرمانده یگان ویژه ناجا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در مجاورت روستاهای "کله دشت"، "ویسمان"، و "غازم‌آباد" از توابع شهر غرق آباد شهرستان ساوه افتتاح شد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • صداقت ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    در اسلام زنان از جهاد منع شدند. در روز عاشورا امام حسین علیه السلام به حضرت زینب می فرمایند که حتی از خیمه هم بیرون نیا.
  • لاا ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    1 0
    خجالت داره واقعا
  • ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    واقعا اين كار غير از جنبه تبليغاتي و كم نياوردن در بربر خارجيها جه ضرورتي دارد؟ يعني مردان جترباز مشكل يا كمبودي دارند كه نيازمند استفاده از بانوان در اين كار خطرناك و نامناسب با روح زنان شده ايم؟ جرا بايد در هر كاري كه مردان وارد ميشوند زنان هم ورود كنند؟مكر ما هم مثل غربيها شرايط روحي و جسمي زن و مرد را يكي ميدانيم؟
  • ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    این مسلمونیه؟
  • ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    تا خوندم نیروهای مسلح، گفتم حتما نیروی انتظامی هست، قبلا هم از این شیرین کاری ها داشتن، مثل نمایشگاه چند سال پیش که یه دختر خانم جودو کار مثلا سارقین رو به زمین می افکند،
  • ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    یعنی چی این کارا؟!!
  • ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    لطفاً شما هم ما را بیشتر از مسلمونی مطلع کنید.
  • ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    چادرشون کو؟
  • vahid ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    بابا بی خیال چیکار کردن مگه.....
  • ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    میخوان ادای غربیها رو در بیارن. کم کم دیگه زنها رو جبهه هم میبرن. واقعا که!
  • علیا ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    زنان از جهاد منع نشدند. جهاد بر زنان واجب نیست. این دوتا با هم خیلی فرق داره توی همون کربلا هم مادر یکی از شهدا به صف کفار حمله کرد و شهید شد. الان توی روضه ها میین چه شیر زنی بود اون زن که نظر من هم همینه که شیر زن بود. اما تفاوت اینجاست که شما این بانو رو منع میکنید و اون بانو رو تکریم. در جنگ تحمیلی هم زنان زیادی در خط مقدم نقش داشتند. مخصوصن توی کردستان و زمان دفاع از خرمشهر.
  • پری ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    0 0
    مثلا" با چتر بازیشون چه محموله ایی رو جابجا میکنن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس