کد خبر 477701
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: من بعید می‌دانم بازیکنان استقلال همگی به خاطر مسائل مالی تصمیم بگیرند در تمرین شرکت نکنند.

به گزارش مشرق، شاهرخ سبک دست در مورد اینکه گفته می شود بازیکنان استقلال از اینکه مطالباتشان به موقع پرداخت نشده ناراحت هستند و حتی می خواستند در تمرین شرکت نکنند اظهار داشت: من بعید می دانم که بازیکنان استقلال چنین نیتی داشته باشند و معمولا از این گونه اخبار همیشه مطرح می شود با این حال باید بگویم که قرار است پولی از وزارت برسد و خود ما هم در حال نهایی کردن قرارداد جدید برای اسپانسری پیراهن ها هستیم که به محض اولین پرداختی مطالبات جدیدی به بازیکنان می رسد.

وی افزود: خود من در این چند روز بابت این قرارداد جلسات مختلفی داشتم و می خواهیم زمانی که توافق نهایی می شود قرارداد محکمی بسته شود. متاسفانه بدقولی های شرکت ریرا تمام سیستم اقتصادی باشگاه را بهم ریخت و باعث این پیچ های مالی شد و گرنه ما باید زودتر از این مطالبات بازیکنان را می دادیم و البته این را هم بگویم اکثر بازیکنان ۲۰ الی ۲۵ درصد قرارداد خود را گرفته اند.

سبک دست در مورد اینکه در این چند روز آیا جلسه دیگری با افشارزاده داشته یا خیر گفت: هنوز فرصت نکرده ایم جلسه ای داشته باشیم اما در مجموع باشگاه به دنبال حل مشکلات است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس