کد خبر 478702
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷

روی هاجسون نام مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد را از فهرست بازیکنانش برای شرکت در بازی‌های پایانی سه شیر در مرحله مقدماتی یورو 2016 حذف کرد.

 به گزارش مشرق، وین رونی به دلیل مصدومیت نمی‌تواند سه‌شیر را در دو بازی آخرش در مرحله مقدماتی یورو 2016 فرانسه همراهی کند.

کاپیتان تیم فوتبال منچستریونایتد به خاطر آسیب‌دیدگی در بازی اخیرش برای شیاطین سرخ، از روز سه‌شنبه تاکنون در اردوی سه‌شیر تمرین نکرده است و به همین دلیل نخواهد توانست در بازی برابر استونی به میدان برود. با این حال او قرار است تا پایان اردو در کنار سایر بازیکنان تیم ملی انگلیس بماند.

در غیاب رونی، گری کیهیل، مدافع تیم فوتبال چلسی بازوبند کاپیتانی سه‌شیر را بر بازویش خواهد بست. همچنین قرار است که برای تجلیل از رونی به خاطر شکستن رکورد سربابی چارلتون و تبدیل شدن به برترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس مراسمی برگزار شود و او از دست رکورددار قبلی گلزنی برای سه شیر یک کفش طلایی دریافت کند.

در غیاب رونی، روی هاجسون سرمربی تیم ملی انگلیس می‌تواند مهاجمانی همچون هری کین از تاتنهام، تئو والکات از آرسنال یا دنی اینگس از لیورپول در خط حمله استفاده کند.

تیم ملی انگلیس در حالی در دو دور پایانی مرحله مقدماتی یورو 2016 برابر استونی و لیتوانی به میدان می‌رود که صعودش به مرحله نهایی رقابت‌ها را با کسب هشت پیروزی از هشت بازی، به عنوان تیم اول گروه E مسجل کرده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس