کد خبر 477570
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸

دعوا بر سر یک مالکیت یک توله سگ، پسر ۱۱ ساله اهل ایالت «تنسی» آمریکا با تیراندازی دختر ۸ ساله همسایه خود را کشت.

توله‌سگ آمریکایی عامل کشته شدن دختر 8 ساله
به گزارش مشرق، در ادامه خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، به دنبال دعوا بر سر مالکیت یک توله سگ، دختر 8 ساله در تیراندازی پسر 11 ساله در ایالت تنسی کشته شد.

کمتر از یک هفته از تیراندازی در دانشگاه اورگان آمریکا که در آن فرد مسلح با ورود به دانشگاه ده‌ها نفر را کشت و زخمی کرد، خشونت‌های مسلحانه اکنون جان یک دختر ۸ ساله را گرفت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، به دنبال دعوای کودکانه پسر ۱۱ ساله با دختر ۸ ساله همسایه بر سر مالکیت یک توله سگ در ایالت تنسی آمریکا، پسر با تیراندازی جان دختر نگون بخت را گرفت.

به گفته «لاتاشا دایر» مادر دختر ۸ ساله ماجرا از این قرار بود که فرزندش بیرون از خانه مشغول بازی بود که پسر ۱۱ ساله همسایه از او خواست توله سگش را بیاورد اما با جواب منفی مواجه شد که در نهایت این دعوا سبب شد پسر با تیراندازی دختر را بکشد.

مادر آمریکایی همچنین گفت که این پسر بچه پیش از تیراندازی، بارها برای دخترش مزاحمت ایجاد و با او در مدرسه بدرفتاری می‌کرد تا در نهایت او مجبور به شکایت به مدیر مدرسه شود.

مرگ دختر ۸ ساله در تیراندازی پسر ۱۱ ساله در حالی صورت گرفته که به دنبال تیراندازی اخیر در اورگان، درخواستها برای اصلاح قوانین مربوط به حمل سلاح بار دیگر در آمریکا تشدید شده و باراک اوباما هم علی رغم ناکامی‌های قبلی خود بار دیگر خواستار اصلاح هر چه سریعتر این قوانین شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس