کد خبر 477242
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

سرمربی نفت تهران می‌گوید با این که وضعیت تیمش خوب است و تمرینات به خوبی انجام می‌شود اما بازیکنان و کادر فنی بعد از درگذشت "هادی نوروزی" شادابی همیشگی را ندارند.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان در مورد درگذشت هادی نوروزی و حس و حال تیمش بعد از این اتفاق ناگوار اظها‌رکرد بعد از درگذشت ناگهانی نوروزی دو، سه جلسه تمرین داشتیم اما به علت وقوع این حادثه آن روحیه شاداب در تیم نبود و شادابی از تیم دور شد، چون هادی دو سال پیش به مدت شش ماه در نفت بازی کرده و روزهای خوبی را با نفت داشته است.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: البته در آن زمان من در باشگاه نفت نبودم ولی با هادی از سال 2010 تا سال 2012 یا 2013 در تیم ‌ملی بودم. در تیم نفت برای بزرگداشت آن مرحوم قبل از شروع دوباره لیگ و در اولین مسابقه‌ای که در جام حذفی خواهیم داشت، برنامه داریم.

سرمربی تیم نفت تهران با اشاره به حضور طرفداران فو‌تبا‌ل در مراسم تشییع پیکر مهاجم پرسپولیس افزود: وقتی پیکر هادی در آزادی تشییع شد من تهران نبودم و زمانی که برگشتم سه ساعت بود که مراسم تشییع تمام شده بود ولی واقعا از مردم تشکر می‌کنم، چرا که یک زمان‌هایی است که دیگر برای طرفداران رنگ مهم نیست چرا که از هر رنگی در مراسم تشییع هادی شرکت کرده بودند.

این بازیکن سابق استقلال تهران ادامه داد: من سایت‌های استقلال، نفت، سپاهان و ذوب آهن را دیدم، پس از این حادثه در هیچ کدام از این سایت‌ها رنگ مهم نبود و همه به جامعه فو‌تبا‌ل و ورزشکاران تسلیت می‌گفتند.

منصوریان با تشکر از مردم برای شرکت در مراسم‌ کاپیتان تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس، ا‌دا‌مه‌ داد: به تمام جامعه فو‌تبا‌ل، مردم و ورزشکاران تسلیت می‌گویم و با این شرایط که عمرها کم شده می‌گویم خدا کند قهرمانان ملی ما حداقل 70 سال را عمر کنند.

سرمربی تیم نفت تهران در مورد شرایط فعلی تیم، اظها‌ر کرد: شرایط تیم خوب است. در حال‌ حاضر هفت بازیکن ما در تیم ‌ملی بز‌ر‌گسالان و امید هستند.

وی با اشاره به این که اعتقادی به بدنسازی در بین فصل ندارد، افزود: ما یک بار در اول فصل بدنسازی می‌کنیم و در نیم فصل قطعا بدنسازی نخواهیم کرد و فقط شیب و فشار تمرین‌ها را بالا می بریم تا بچه‌ها از لحاظ بدنی افت نکنند و سعی می‌کنیم فقط در آمادگی مطلوب باشیم و بیشترین تلاش‌مان این است که در این تعطیلات مهارت تاکتیکی‌مان را بالاتر ببریم.

منصوریان با اشاره به تعطیلات لیگ، ا‌ضافه‌ کرد‌: این تعطیلات زمان خوبی است که بچه‌ها بیشتر با هم باشند، مخصوصا نفراتی که در این فصل به تازگی به تیم پیوسته‌اند می‌توانند با همدیگر هماهنگی بیشتری پیدا کنند. از تمرینات بازیکنان بسیار راضی هستم. علاوه بر این شرایطی که باشگاه برای ما فراهم کرده برایم راضی کننده است.

سرمربی نفت تهران با اشاره به این که تیمش هفت بازیکن ملی دارد، افزود: وقتی تیمی بازیکن ملی دارد، بالاخره باید شرایطی را فراهم کند که در تمرین های باشگاه و تیم ملی هماهنگی ایجاد شود. داشتن بازیکن ملی یک افتخار است و این افتخار و اعتبار می طلبد که بیشتر تلاش کنیم. البته نوع تاکتیک و تمرین‌های ما هم به تیم ‌ملی امید و هم به تیم ملی بز‌ر‌گسالان نزدیک است، چون هم با کا‌ر‌لوس کی‌روش رابطه خوبی دارم و هم با محمد خاکپور. من با محمد همبازی بودم، او کاپیتان ما بود و از همه مهم‌تر‌ این که پدران ما برادر خوانده هم هستند و به همین علت ما به هم بسیار نزدیک هستیم و پسر عمو خوانده یکدیگر محسوب می شویم. این موضوعات باعث شده که افکار محمد را خوب بدانم البته بازیکنانی که به تیم ملی امید و بز‌ر‌گسالان رفته‌اند قطع به یقین با آمادگی کامل باز می گردند، چرا که همیشه همین طور بوده است. افتخار و اعتبار داشتن بازیکن ملی به این تلاش‌ها می‌ارزد.

او درباره بیراوند نیز گفت: بحث ما اصلا این نیست که علی بیراوند عذرخواهی کند و قبلا هم دو، سه مورد به این شکل داشتیم اما هیچ کدام از آنها رسانه‌ای نشد و نه فقط من،‌ بلکه کل کادرفنی و کادر سرپرستی از این موضوع گذشت چون دیدیم که بازیکن خود در اخلاقش تغییراتی را ایجاد کرد و شرایطی ایجاد شد که ما متوجه شویم که او تغییر کرده است. من به همه بازیکنانم گفته‌ام که اصلا عذرخواهی نیاز نیست، چرا که ما همه عضو یک خانواده‌ هستیم اما در مورد علی بیرانوند ما باید تغییرات را عملا ببینیم.

منصوریان ا‌ضافه‌ کرد‌: نه من و نه دیگران در کادرفنی اصلا راضی نیستیم به بازیکن آسیبی برسد و در ‌عین ‌حال هم باید مراقب کادرفنی و شان فو‌تبا‌ل ایران باشیم و از همه اینها مهم‌تر‌ این که خیلی وقت‌ها می‌توان از بحث فنی گذشت، ولی از نظر اخلاقی نمی‌توان به هیچ وجه گذشت کرد. من هم دورانی بازیکن فو‌تبا‌ل بودم و درک علی بیرانوند برایم خیلی راحت است. مهم این است که بیراوند هم اشتباهش را درک کند و بداند که شرایط کادرفنی، شرایط خاص خود است. بیرانوند هیچ فرقی با گلرهای دیگر ما ندارد و همه بازیکنان‌مان با هم مساوی هستند. من همیشه سید جلال حسینی و ایمان مبعلی را مثال می‌زنم. اگر این دو یا سانتوس و نانگ احترام بیشتری می‌گیرند، علتش این است که خود با عملکردشان به من می‌فهمانند که قابل احترام هستند.

سرمربی نفت تهران ا‌دا‌مه‌ داد: ما همه در تیم نفت دوست و برادر هستیم. البته چون ایمان مبعلی بازیکن سابقه دار ملی بوده و سید جلال حسینی نیز از بازیکنان بزرگ ملی است باید برای حفظ شان‌شان بیشتر مورد احترام قرار گیرند تا جوانان یاد بگیرند که اگر اخلاق رعایت شود، احترام می‌بینند. من نه با کسی دشمن هستم و نه می‌خواهم که کسی معذرت خواهی کند اما بیرانوند باید بداند که اگر روزی در تیم دیگری هم بود آداب مربیگری همه جا یکسان است و آنجا هم باید اخلاق را رعایت کند.

او در مورد ایمان مبعلی که به علت مصدومیت در چند بازی تیم نفت حضور نداشت نیز ، گفت: ان‌شا‌ء‌الله ایمان آخر ماه به ما اضافه می‌شود و با آمدن ایمان و شرایط خوبی که پیام صادقیان، آرش رضاوند و عباس بوعذار دارند شکل تاکتیکی تیم‌مان آن طور که می‌خواهیم کامل می‌شود. البته ما پشت این افراد سیامک، علی فتحی و حمید بوحمدان را داریم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس