کد خبر 477400
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶

بازیکنان خارجی تیم فوتبال راه‌آهن به تمرینات این تیم بازگشتند.

به گزارش مشرق، ایگور ننزیچ و سباستین استراندوال دو بازیکن خارجی طلایی‌پوش هستند که به محض شروع تعطیلات لیگ، راهی کشورشان شدند.

آنها دو روز بیشتر از سایر بازیکنان به مرخصی شان ادامه دادند و حالا به تهران برگشته اند تا در تمرینات بدنسازی و تاکتیکی تیم حضور یابند.

همچنین طبق برنامه اولیه، قرار بود دو تیم سپاهان و راه آهن در روز چهارشنبه 13 آبان ماه در اصفهان به میدان بروند اما این بازی حساس که برنده آن به نیمه نهایی می رود، با یک روز تعویق دوباره برنامه ریزی شد. با برنامه جدید، سپاهان و راه آهن یزدان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان در روز 14 آبان ماه به مصاف هم می روند.

راه آهن پیش از این منطقه آزاد کیش و استقلال خوزستان را از سد راه خود برداشته بود و حالا برای صعود به نیمه نهایی منتظر سپاهان در اصفهان است.

خبر دیگر از راه‌آهن اینکه طبق برنامه ریزی صورت گرفته، فردا (سه شنبه) از ساعت 17 در محل باشگاه هیات مدیره راه آهن یزدان با حضور همه اعضا تشکیل جلسه می دهد.

بررسی وضعیت آکادمی باشگاه ها و تیم های پایه به همراه بازنگری در آئین نامه داخلی باشگاه در دستور کار اعضا قرار گرفته است. همچنین قرار است مدیرعامل باشگاه در خصوص وضعیت تیم بزرگسالان گزارشی را به هیات مدیره ارائه دهد.

گفتنی است باشگاه راه آهن یزدان با مالکیت هلدینگ یزدان مشغول فعالیت به ورزش کشور است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس