آیین تجلیل از بهناز ضرابی‌زاده نویسنده کتاب «دختر شینا» امروز در خبرگزاری فارس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مراسم تجلیل از بهناز ضرابی‌زاده نویسنده کتاب «دختر شینا» عصر امروز در خبرگزاری فارس برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور بهناز ضرابی‌زاده نویسنده کتاب، معصومه ابراهیمی دختر سردار شهید حاج ستار ابراهیمی و جمعی از علاقه‌مندان به کتاب و فرهنگ ایثار و شهادت برگزار خواهد شد.

خبرگزاری فارس: بهناز ضرابی‌زاده نویسنده‌ سال‌های دوری و صبوری «دختر شینا» تجلیل می‌شود

کتاب «دختر شینا» خاطرات قدم خیر محمدی کنعان از همسرش شهید حاج ستار ابراهیمی هژیر است که ضرابی‌زاده آن را تدوین کرده است و خواننده در این کتاب با روایتی متفاوت از دفاع مقدس روبرو می‌شود.

«دختر شینا» روایت سال‌های صبوری و دوری است، صبوری و دوری همسری که با مشقت بسیار فرزندانش را به دندان گرفت و در بحبوحه جنگ در نبود همسرش فرزندانش را تربیت کرد.

روایت «دختر شینا» روایتی زنانه از پشت جبهه‌ است و تصویری صحیح از روزگار جنگ و حماسه در شهرها به خواننده منتقل می‌کند. این کتاب به مخاطب نشان می‌دهد، در روزگاری که جبهه‌ها درگیر جنگ بوده‌اند اوضاع شهرها و آدم‌های این مناطق چطور بوده است.

در بخشی از این کتاب آمده است: «زود باش! بچه‌ها را زود بزرگ کن! سر و سامان بده! چقدر طولش می‌دهی! باید زودتر از اینجا بروم. فقط منتظر تو هستم. به جان خودت قدم، این بار تنهایی هم به بهشت نمی‌‍‌روم. خیلی وقت است اینجا نشسته‌ام! منتظر تواَم! دستت را به من بده؛ بقیۀ راه را باید با هم برویم!»

این کتاب در سومین دور از مسابقه کتابخوانی «کتاب و زندگی» به عنوان محور مسابقه معرفی شده است. انتشارات سوره مهر آن را راهی بازار کتاب کرده است.

این مراسم عصر امروز از ساعت 15 در خبرگزاری فارس واقع در خیابان انقلاب، میدان فردوسی کوچه شاهرود پلاک یک برگزار می‌شود و ورود برای اهالی رسانه و عموم آزاد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس