فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به رونمایی از اولین گردان مخصوص ضداغتشاش با تجهیزات پیشرفته ساخت داخل گفت: یگان‌های ویژه به صورت 4 ساعته آماده اجرای مأموریت در تمام استان‌های کشور هستند.

به گزارش مشرق، کرمی فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی در صبحگاه یگان ویژه در هفته نیروی انتظامی گفت: امروز شاهد رونمایی از اولین گردان مخصوص ضداغتشاش پیشرفته ساخت داخل کشور متناسب با راهبردهای بازدارنده هستیم.

وی مأموریت اصلی یگان‌های ویژه ناجا را کنترل اغتشاشات، رهایی گروگان و مقابله با تیم‌های تروریستی و پشتیبانی از پلیس‌های تخصصی در ارتقاء امنیت اجتماعی دانست و گفت: اخیراً دفاع شهری نیزبا توجه به تهدیدات سلفی تکفیری نیز به وظایف یگان‌های ویژه اضافه شده است.

کرمی تصریح کرد: یگان‌های ویژه با نیروی انسانی مجرب، جوان و آموزش دیده تنها یگان واکنش سریع کشور می‌باشند که 24 ساعته آماده اجرای ماموریت در تمام استان‌های کشور هستند.

وی راهبرد یگان‌های ویژه در کنترل اغتشاشات بازدارنده را 4 اصل عملیات آمادگی و حرکت، عملیات بازدارنده، عملیات برق‌آسا و عملیات تثبیت و عادی‌سازی دانست.

فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی برای اجرایی کردن راهبردها و مأموریت‌های یگان ویژه آموزش‌های نوین و تجهیزات مناسب با راهبرد در داخل کشور از جمله خودروهای سدکننده، خودروهای هجومی و نفوذ‌کننده، انواع آب‌پاش‌ها و تجهیزات انفرادی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: راه‌اندازی واحدهای حرفه‌ای و پشتیبانی همچون یگان حافظ صلح، واحد پشتیبانی هوایی، پلیس افتخاری، یگان ضداغتشاش زنان و یگان اسواران را در طی 3 سال اخیر از جمله اقدامات دانست.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
    0 0
    مبارک است - جای امام و شهدا خالی تا ببینند از مبارزه با استکبار برای نجات مستضعفان به مبارزه با مردم بی دفاع برای حفظ قدرت رسیده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس