کد خبر 475862
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸

منابع عربی از فرار داعشی‌ها از الرقه سوریه در پی حملات سنگین جنگنده‌های روسی و ادامه عملیات ارتش سوریه در مناطق مختلف از جمله در حلب، قنیطره، حماه و ادلب خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المیادین، داعش شروع به انتقال خانواده‌های تروریست‌های خارجی خود از الرقه سوریه به عراق کرد.حملات هوایی روسیه به مواضع این گروهک تروریستی تکفیری، علت اصلی فرار تروریست‌ها اعلام شده است.

خبرنگار المیادین همچنین گزارش داد ارتش سوریه به مواضع تروریست‌های داعشی در محله  الرصافه،الراشدیه،العمال و الصناعه در دیرالزور حمله کرد.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه همچنین به تروریست‌های داعشی در اطراف فرودگاه نظامی دیرالزور حمله کردند.

سانا نیز گزارش داد نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات خود علیه گروه‌های تروریستی در حلب و حومه آن، شماری از تروریست‌ها را از پای درآوردند.

از سوی دیگر جنگنده‌های روسی با همکاری نیروی هوایی ارتش سوریه، مقرهای فرماندهی، انبارهای سلاح و مهمات گروه تروریستی داعش را در حلب، ادلب و حماه منهدم کرد که در نتیجه آن شماری از تکفیری‌ها کشته شدند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه با پشتیبانی نیروی هوایی به عملیات منحصر به فرد علیه مخفیگاه‌ها و تجمعات گروه‌های تروریستی در حلب و حومه آن ادامه دادند.

همچنین در حملات ارتش سوریه به مخفیگاه‌های تروریست‌های تکفیری در روستاهای الحمیدیه واوفانیا در حومه قنیطره، شماری از آنها کشته شدند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    0 0
    بوی خروج سفیانی میاد ...
  • عماد ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    0 0
    خدا پشت و پناه جبهه بزرگ مقاومت باشد انشاالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس