کد خبر 475238
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹

سعید آذری در پیامی با غیرمنتظره خواندن درگذشت نوروزی، ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش مشرق، سعید آذری با ابراز ناراحتی از درگذشت هادی نوروزی گفت: این اتفاق غیرمنتظره بود و این واقعه تلخ را باور نکردیم. نوروزی فوتبالیست با اخلاق، جوانمرد و از نظر فنی بسیار در سطحی بالا بود که حالا در کنار ما نیست.

وی افزود: حالا دیگر کاپیتان پرسپولیس در این تیم نیست و این اتفاقی است که به راحتی نمی‌توان آن را باور کرد و نمی‌توان پرسپولیس را بدون او دید. هفته گذشته در آستانه عید سعید قربان به خاطر کشته‌شدگان حادثه منا عزادار شدیم و در این هفته نیز در آستانه عید غدیر به دلیل درگذشت کاپیتان پرسپولیس جامعه ورزش عزادار شد. من این اتفاق را به خانواده آن مرحوم و جامعه ورزش و علاقمندان به فوتبال تسلیت می‌گویم.

همچنین باشگاه راه‌اهن در پیامی گفت: صاف و ساده و راحت. شب بخوابی و صبح بلند شوی ببینی با این دنیا هیچ کاری نداری. همه بازی هایت را کرده و سوت پایان روزگار به صدا در آمده است. سرت را گذاشته ای روی بالش عروج و شانه های خاطرات از خیسی هق هق ها می لرزد.

انگار شیوه گلزنی های مرگ همین گونه اند. برخلاف جریان بازی باورها. این بار هم در صبحگاهی تلخ و کبود، کاپیتان بازوبند را به بازو بست و در مراسم آغازین بازی فراق، با اجل دست داد و جاودانه شد. فیرپلی رعایت نشد.کاپیتان خوابیده بود که گلی باورنکردنی دریافت کردیم. هادی عزیز خدانگهدار.

باشگاه راه آهن یزدان فراق این فوتبالیست ارزنده و بااخلاق را به جامعه ورزش و بازماندگان تسلیت می گوید.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس