کد خبر 474769
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

داریوش فرضیایی معروف به عمو پورنگ در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام ضمن نمایش تصویری از محسن حاجی حسنی کارگر در یادداشتی به وصف این قاری جوان که در فاجعه منا به معبود پیوست، پرداخت.

به گزارش مشرق، داریوش فرضیایی معروف به عمو پورنگ در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام با انتشار عکسی از محسن حاجی حسنی کارگر در یادداشتی یاد قارى ممتاز کشور را گرامى داشت.

عموپورنگ: قلبم تیر کشید وقتی عکست را دیدم
وى در این دلنوشته بیان کرد: متأسفانه در حادثه منا باخبر شدیم قاری ممتاز کشورمون محسن حاجی حسنی کارگر نیز جانشان را از دست دادند.

قلبم تیر کشید وقتی عکسشان را دیدم، چهره مهربانش نشان از قلب روحانی و دریایی‌اش دارد.

ای بزرگوار ای برادر ای که نفس‌هایت آمیخته به عطر زلال آیه‌های قرآنی بود روحت شاد ما را هم شفاعت کن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    احسنت
  • علی ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    روح آن شهید عزیز شاد و درود بر عمو پورنگ
  • ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    روحش شاد ما هم از این فاجعه بسیار میسوزیم
  • ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    اگر بدونید با این صورت نورانی چه کردن؟
  • ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    0 0
    روحش شاد. ای کاش برای اعلام خبر فوت این نخبه ی کشورمون به اندازه ی نصف نصف خبرهایی که برای هادی نوروزی تیتر شد ، خبر می زدیم
  • مسعود ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    0 0
    این روزا خیلی داره سخت میگذره دلمون خیلی گرفته خدا به خانواده همه ی حجاج به خصوص حاج محسن صبر بده مصیبت خیلی بزرگی.
  • ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
    0 0
    چقدر خوشگله نور داره موج میزنه تو صورتی که عمری به قران نگاه کرده
  • عین میم ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
    0 0
    سلام من اصلا ایشان را از نزدیک ندیده ام اما شاید صد بار قرائت قرآن محسن عزیز در مالزی را هر زمان که خسته می شدم یا نشاط داشتم گوش کردم انگیزه اصلی من این بود که می دانستم در جهان اسلام توسط وهابیت پلید می خواهند شیعه را کافر معرفی کنند و می دانستم که قرائت قرآن با صوت زیبا ... توسط یک شیعه چه طور این نقشه دروغ را در ذهن آزادگان نقش بر آب می کند خصوصا آنجایی که محسن با حالت عاطفی این آیه را مالزی تلاوت کرد: اشْهَدُوا بِأَنَّا مُسْلِمُونَ «گواه باشيد كه ما مسلمانيم!» و می دانستم که این آیه در فضای سنگینی که دشمنان به علاوه وهابیت برای شیعه ایجاد کرده اند چه پیام رسائی دارد ... وقتی متوجه شدم ایشان در حادثه منا به چنین توفیق عظیمی دست یافته است بخاطر اینکه آل کثیف سعود به هر دلیل، اجازه نفس کشیدن از هوای حریم امن الهی را به وی نداد عجیب متاثر شدم و ناباورانه سراغ قرائت قرآن وی در مالزی رفتم و در قسمتی که وی اوج گرفت دیگر طاقت نیاوردم و دلم شکست و اشکم جاری شد ... خیلی ناراحت شدم که چطور این صدای رسا را در فشار جمعیت بریدند... دیگر چند روز نمی توانستم قرائت وی را گوش دهم اما وقتی کم کم متوجه شدم که الله اکبر خداوند عجب توفیقی به این عزیز داده است و من کجا و این مقام کجا ... آرام گرفتم و آرام گرفتم ... و حالا دیگر واقعا به وی غبطه می خورم ... و با شوق به قرائت وی برای صدمین بار بیشتر ... گوش می کنم و دیگر الان که او به از منا به لقاء الهی رسیده است قرائت قرآن او دیگر برایم خیلی بیشتر معنا دارد ... من می دانم تکفیریهای خبیث سعودی از اینکه چنین قاری برجسته ای در بین حجاج بوده است فوق العاده خوشحال می شوند اما کور خوانده اند به یاری الهی مظلومیت این جوان و قاری یا قاریان دیگر ... سبب خواهد شد که خداوند جای او را مضاعف پر می کند ... هر کدام از آنها را سفیر مظلومیت و حقانیت شیعه و خنثی کننده توطئه های آنها کند ... روحش شاد باد ...
  • سحر ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
    0 0
    خدا رحمتش کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس