دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به بررسی فرایند صدور مدارک تحصیلی دانش‌آموزان در این شورا گفت: برگزاری امتحان توسط مراکز آموزش از راه دور که دارای مدیر رسمی هستند مورد موافقت قرار گرفت.

 به گزارش مشرق، مهدی نویدادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، با اشاره به برگزاری نهصد و شانزدهمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش با حضور وزیر و سایر اعضا اظهار داشت: در ابتدای جلسه گزارشی از عملکرد وزارت آموزش و پرورش و ستاد بازگشایی مدارس در زمینه برنامه‌ریزی و تدارک طرح‌ها و امکانات مناسب برای آغاز سال تحصیلی جدید، توضیحاتی به جلسه ارائه شد.

وی افزود: در این گزارش از آمادگی فضا، تجهیزات، ساماندهی نیروی انسانی و آماده کردن حدود 120 میلیون جلد کتاب درسی و بسته‌های آموزشی برای سال تحصیلی جدید اشاره شد.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش بیان کرد: اعضای این شورا از خدمات و اقدامات وزارت آموزش و پرورش، ستاد پروژه مهر و تلاش مدیران مدارس برای آماده کردن مدارس به منظور پذیرایی از دانش‌آموزان تقدیر کردند.

نویدادهم بیان کرد: موضوعی که در جلسه شورای عالی آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گرفت، آیین‌نامه ساماندهی فرایند صدور مدارک تحصیلی دانش‌آموزان بود که موادی از این آیین‌نامه به تصویب رسید. از جمله اینکه شورای عالی آموزش و پرورش با برگزاری امتحان توسط مدارس و مراکز آموزشی از راه دور که دارای مدیر رسمی از سوی آموزش و پرورش هستند، موافقت کرد.

وی گفت: شورای عالی آموزش و پرورش بر ضرورت استفاده حداکثری از سیستم‌های هوشمند و رایانه‌ای به منظور ساماندهی فرایند صدور و تأیید مدارک تحصیلی دانش‌آموزان تاکید کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس