تلاش بی حد و وصف کارگزاران برای به میدان آوردن «ناطق نوری» و کنار زدن «محمدرضا عارف» از محوریت لیست اصلاح طلبان، با واکنش شخصیت های سیاسی و موثر اصلاح طلب همراه شده است.

رد احتمال سرلیستی «ناطق» توسط منتجب نیا/ اگر «ناطق» هم بیاید «عارف» سرلیست خواهد بود
گروه سیاسی مشرق - تلاش بی حد و وصف کارگزاران برای به میدان آوردن «ناطق نوری» و کنار زدن «محمدرضا عارف» از محوریت لیست اصلاح طلبان، با واکنش شخصیت های سیاسی و موثر اصلاح طلب همراه شد و در روزهای اخیر اظهارنظرهای متفاوتی درخصوص این رویکرد رسانه ای حزب کارگزاران منتشر شد.

حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نيا، قائم مقام حزب اعتماد ملي بر اين باور است كه سرليست اصلاح‌طلبان بايد فردي با شناسنامه اصلاح‌طلبي باشد و می گوید: همه اصلاح‌طلبان بر این موضوع اتفاق نظر دارند كه در صورت ورود عارف به عرصه انتخابات ايشان را سرليست اصلاحات قرار دهند. آقای عارف قطعا مي‌توانند مسئوليت رياست مجلس را برعهده بگيرند.

وی درخصوص تلاش برخی احزاب اصلاح طلب برای به میدان آوردن ناطق نوری و سرلیست قرار دادن وی نیز عنوان کرد: ممكن است كه ائتلاف به اين صورت كه ايشان هم در ليست ما باشد اتفاق بيفتد، ولي اينكه سرليست باشند قطعا اصلاح‌طلبان راضي نخواهند بود كه با بودن آقاي دكتر عارف شخصيت ديگري به عنوان سرليست اصلاح‌طلبان مطرح شود.

وی همچنین به وحدت شکنی برخی اصلاح طلبان اشاره کرد و گفت: متاسفانه بعضي از دوستان ما تا به حال تن به وحدت و انسجام نداده‌اند و آنچه پيشنهاد داديم ناموفق بوده است.

رد احتمال سرلیستی «ناطق» توسط منتجب نیا/ اگر «ناطق» هم بیاید «عارف» سرلیست خواهد بوددر ادامه گزیده‌ای از گفتگوی آرمان با قائم مقام حزب اعتماد ملي را می خوانید؛

درباره خبر ديدار رئيس جبهه اعتدال‌گرايان، آقاي صفرپور و دكتر عارف و اعلام ائتلاف از سوي ايشان چه نظري داريد؟

من اطلاعي از اين قضيه ندارم، اما آنچه مسلم است هم شوراي هماهنگي اصلاحات و هم كميته راهبردي و شخص رئيس دولت اصلاحات اصرار دارند كه از وجود آقاي دكتر عارف در جبهه اصلاح‌طلبان نهايت استفاده شود. ما براي ايشان شأن خاصي قائل هستيم. ايشان در جهت اتحاد و انسجام اصلاح‌طلبان نقشي موثري خواهند داشت.

برخي از اصولگرايان شائبه‌هايي درباره توانايي دكترعارف براي رياست بر مجلس مطرح كرده‌اند.

نخير. همه اصلاح‌طلبان بر این موضوع اتفاق نظر دارند كه در صورت ورود ايشان به عرصه انتخابات ايشان را سرليست اصلاحات قرار دهند. آقای عارف قطعا مي‌توانند مسئوليت رياست مجلس را برعهده بگيرند.

درباره صحبت‌هايي كه مبني بر سرليستي آقاي ناطق نوري در ليست اصلاح‌طلبان مطرح مي‌شود چه نظري داريد؟

آقاي ناطق هنوز براي حضور در انتخابات اعلام آمادگي نكرده‌اند. اگر ايشان اعلام آمادگي كنند، قدمشان بر چشم ماست. ايشان شخصيتي محترم هستند كه هم در ليست قرار مي‌گيرند و هم جايگاهي موثر در مجلس خواهند داشت.

يعني بر فرض اعلام آمادگي سرليست اصلاح‌طلبان نخواهند بود؟

به هر حال سرليست ما قطعا يك فرد اصلاح‌طلب خواهد بود.

پس شما ائتلاف اين‌چنيني را رد مي‌كنيد؟

ممكن است كه ائتلاف به اين صورت كه ايشان هم در ليست ما باشد اتفاق بيفتد، ولي اينكه سرليست باشند قطعا اصلاح‌طلبان راضي نخواهند بود كه با بودن آقاي دكتر عارف شخصيت ديگري به عنوان سرليست اصلاح‌طلبان مطرح شود.

نقش دولت در برگزاري انتخابات را چگونه مي‌بينيد؟

انتظار ما از دولت برگزاري يك انتخابات سالم و پررونق است كه كسي از رانت استفاده نكند و در انتخابات دخالت نكند و درباره هيات‌هاي اجرايي هم بايد گفت كه فرمانداران محترم بايد معتمدان واقعي را دعوت كنند و هيات اجرايي منصف و قابل قبول انتخاب شود كه مردم بتوانند به آنها اعتماد كنند..


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    0 0
    امشال چقدر سر لیست داریم
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    0 0
    عارف، مرد انصرافهای انتخاباتی!!
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    0 0
    اینها همش بازی اصلاح طلبان است دارند هوا رو غبار آلود میکنند تا نقشه خود را اجرا کنند. کیست که نداد ناطق فقط ابزار بازی اصلاحاتی ها بوده و است
  • ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    0 0
    ناطق خیلی ساده است اگر وارد بازی جدید منافقین شود
  • ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    0 0
    برای خودم متاسفم که سالها فکر میکردم ناطق نوری خودی است اما حالا دارم میبینم که او با منافقین و ضدانقلاب88 فالوده میخورد
  • عاملی ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    0 0
    مردم ساده نباشید. اینها همش بازی است. همه اینها دستشون تو یک کاسه است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس