سید حسن خمینی پس از دیدار با ناطق‌نوری از وی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دعوت کرد.

به گزارش مشرق، پس از تغییر و تحولات در حزب کارگزاران و پیوستن برخی از مخالفان هاشمی در زمان دوم خرداد به این حزب از جمله محمد قوچانی، برخی کارشناسان سیاسی تغییر دیدگاه هاشمی رفسنجانی و نزدیک شدن وی به اصلاح‌طلبان را از عوامل اصلی نوسازی حزب کارگزاران و آمدن چهره‌های جدید و مخالف هاشمی به این حزب عنوان کردند.

این مساله باعث شد هاشمی رفسنجانی در گفت‌و‌گو با یکی از خبرگزاری‌ها بر عدم تغییر خود تاکید کند و به صراحت بگوید: «من عوض نشده‌ام».

رئیس مجمع همچنین تاکید کرد: «اگر می‌بینید بعضی‌ها که قبلاً با من موافق نبودند و حالا همراه شده‌اند من عوض نشده‌ام، بلکه آنها عوض شدند،»

اما امروز نشریه صدا ارگان رسانه‌ای حزب کارگزاران در گزارشی که به بهانه دعوت سید حسن خمینی از ناطق نوری منتشر کرده است، برخلاف اظهارات صریح هاشمی درباره عدم تغییر، از تغییر هاشمی رفسنجانی و روحانی خبر داده است و در این مقایسه گفته است بنابراین ناطق‌نوری نیز با ناطق سال 76 تفاوت دارد.

در همین زمینه نشریه صدا در شماره امروز خود از دیدار سید حسن خمینی با ناطق نوری به منظور دعوت از وی برای نامزدی در انتخابات مجلس دهم خبر داده و در بخشی از این گزارش آمده است: رئیس دولت اصلاحات در دیدار با حزب کارگزاران به این موضوع اشاره کرد که اصلاح طلبان چتر خود را گسترده تر بگیرند و به سراغ چهره‌های موثر و میانه روی اصولگرایان بروند و آن‌ها را به انتخابات دعوت کنند.

این گزارش می‌افزاید: دیدارهای پیاپی و غیر خبری با علی اکبر ناطق نوری از یک ماه قبل آغاز شده بود و رایزنی با برخی اعضای شورای نگهبان نیز شدت گرفته بود که اخیرا نیز سید حسن خمینی با علی اکبر ناطق نوری دیدار کرده و از او خواسته است که در انتخابات مجلس شرکت کند و نقش خود را برای این انقلابی که او یکی از سرمایه‌هایش است، ایفا کند.

این گزارش درباره جزئیات این دیدار آورده است: ناطق نوری برعکس دفعه‌های قبل که به صراحت از موضوع انتخابات عبور می‌کرد این بار سخنی نگفت و در برابر سخنان و اصرار سید حسن خمینی گفته بود نیاز به آن دارد که بیشتر فکر کند.

نشریه صدا همچنین از دیدار چندی پیش غلامحسین کرباسچی دبیر کل حزب کارگزاران با ناطق نوری در لواسان خبر داده و گفته است که کرباسچی در این دیدار از ناطق نوری خواسته است که دوباره به خانه ملت بازگردد.

نشریه صدا در این گزارش تاکید کرده است: اگر چه درباره اینکه ناطق نوری در لیست اصلاح طلبان قرار می‌گیرد یا خیر تاکنون کسی سخن نگفته است اما در اینکه ناطق نوری امروز با ناطق نوری سال 76 تفاوت دارد کسی شک ندارد چنانکه هاشمی و روحانی نیز افرادی که سابق بر این بودند، نیستند.

این نشریه همچنین تصریح کرده است: ناطق نوری اخیرا برخی از سفرهای خود را به شهرستان‌ها آغاز کرده است و برخی معتقدند که این سفرها کاملا تبلیغاتی است و برخی اینگونه مطرح می‌کنند که ناطق نوری درصدد است با سفر به شهرهای مختلف و دیدار با علما و روحانیون آن خطه‌ها توجهشان به انتخابات مجلس خبرگان در راستای آن چه در ذهن دارد جلب کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    0 0
    لطفا شاخص های اسلام معاویه با اسلام حضرت علی ع را مشخص فرمایید تا مردم بتوانند اسلام بعضی از این آقایان را محک بزنند۰۰۰
  • ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    0 0
    پس خاک توسرت ای ممدقوچانی که به چه روزی افتادی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس