کد خبر 473941
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱

1100 نفر از حاجیان ایرانی امروز (دوشنبه) با چهار پرواز به میهن بازمی‌گردند.

به گزارش مشرق، مدیرکل پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه پروازهای کاروان‌های "مدینه قبل" از فرودگاه جَده آغاز شده است گفت: امروز سه پرواز با هواپیمایی ماهان به مقصد فرودگاه امام‌خمینی (ره) و یک پرواز نیز با هواپیمایی عربستان به مقصد گرگان انجام می‌شود.

«حسن سرخوش» گفت: فردا (سه‌شنبه ) هم 3900 حاجی با 12 پرواز دو شرکت هواپیمایی ماهان و عربستان به مقصد چهار استان تهران، گلستان، ساری و تبریز منتقل خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه 36 هزار و 500 زائر مدینه قبل قرار است با 144 پرواز از فرودگاه جده به کشور انتقال یابند اضافه کرد، پروازهای حجاج مدینه قبل بیستم مهر ماه پایان خواهد یافت.

مدیرکل پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت افزود: پروازهای27 هزار و 500 زائر "مدینه بعد" هم 12 مهرماه از فرودگاه مدینه آغاز و 26 این ماه پایان خواهد یافت.

وی همچنین گفت: امروز با اعزام 34 کاروان به ظرفیت 4400 نفر انتقال زائران مدینه بعد به شهر پیامبر(ص) آغاز شد و تا 18 مهرماه (26 ذی حجه) ادامه خواهد داشت.

این مسئول سازمان حج و زیارت اظهار داشت، برای انتقال پیکر جان‌باختگان حادثه دلخراش منا و بستگان‌شان به ایران و همچنین مجروحانی که هیئت پزشکی تائید کند، ‌پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است.

امسال 61 هزار زائر ایرانی برای بجا آوردن مناسک حج به عربستان اعزام شدند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    0 0
    بهوش باشند مسئولين : هشدار امنيتي محتمل : بنده احتمال ميدهم عربستان براي فرار به جلو درموضوع حجاج دريكي از پروازهاي متعلق به ايرلاين هاي ايراني كه حجاج را به ايران مي آورند خرابكاري كند تا فاجعه ديگري رقم بخورد واين بار ايران را به بي كفايتي در امورحج متهم كند اين امر محتمل اين خاصيت را براي سعودي ها دارد كه فشار افكار عمومي ايران ومنظقه را از موضوع كشتار درمنا بويژه مفقودين به سمت اين حادثه مديريت شده هدايت كنند. پس تمنا دارم مراقب پروازهاي برگشت حجاج باشيد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس