کد خبر 473837
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷

دختر حاکم دبی یک نظرسنجی بر روی صفحه فیسبوک خود گذاشت و از کاربران خواست به شایسته‌‌ترین رهبر عربی برای لقب «رهبر تاریخی» رأی دهند که رئیس‌جمهور سوریه بالاترین آرا را کسب کرد.

به گزارش مشرق، شیخ «مهره بنت محمد بن راشد آل مکتوم» دختر حاکم دبی بر روی صفحه فیس‌بوک شخصی خود یک نظرسنجی انجام داد با این موضوع که کدام رهبر عربی مستحق لقب «رهبر تاریخی» است و «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه 54.7 درصد آرا را کسب کرد و در رتبه اول قرار گرفت.

بر اساس گزارش وبگاه خبری «عاجل»، هنوز دقایقی از آغاز نظرسنجی نگذشته بود که هزاران نظر به سوی صفحه مهره سرازیر شد و بشار اسد را انتخاب کردند.

بنابر گزارش مذکور، رأی‌دهندگان به بشار اسد اعلام کردند که وی علیرغم محاصره سختی که جهان تلاش کرد بر او و ملت سوریه تحمیل کند، موفق شد با کمک ارتش در مقابل موج تروریست‌هایی که وارد سوریه شده‌ بودند، بایستد و وی تنها رهبرر عربی بود که توانست هیبت کشورهای توطئه‌کننده علیهش را بشکند.

این در حالی است که «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر و «زاید بن سلطان آل نهیان» رئیس پیشین امارات و برخی دیگر از رهبران عرب هر کدام 3 رأی بیشتر به دست نیاورده بودند.

شیخه مهره معروف به مواضع حمایتی نسبت به نظام سوریه و صاحب جمله «خدا، سوریه را از شر اعراب حفظ کند» است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    0 1
    آفرین چه دختر خوبی ...... یعنی داریم همچین چیزی؟؟..... یعنی میشه؟؟؟
  • ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    0 1
    مگه میشه مگه داریم البته چون در کشورهای عربی آل شیوخ هیچ مردی وجود ندارد خداوند عنایتی فرموده چون آل شیوخ خبیث از چهار پا هم پست ترند.
  • 00 ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    0 0
    این دختردرصفحه فیسبوکش درخطاب به پدرش درباره ارتش مصرومنزوی کردن مرسی وکشتارهامی نویسه: عذرا يا أبي لكن أموالنا هي السبب بهذه الدماء. یعنی با عرض پوزش، پدر، اما پول ما علت این خون است.
  • ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    0 0
    ای کیو اون دختره نظر سنجی گذاشته فکر کرده باباش رای میاره!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس