کد خبر 473823
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸

علامه امینی با پشتکاری عجیب توانستند کتاب گرانسنگ الغدیر را گردآوری کنند؛ کتابی که شامل موثق ترین و استوارترین مستندات در اثبات حقانیت امامت امیرالمومنین (ع) است.

 به گزارش مشرق، چهارمین جشنواره ملی شعر غدیر با نام "دوباره غدیر" امروز ششم مهرماه 94 با حضور حجت الاسلام والمسلمین جواد صادق زاده رییس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران، حجت الاسلام والمسلمین نصیر نیک نژاد مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران، علیرضا قزوه شاعر انقلابی، محمدرضا سنگسری دبیر جشنواره ملی شعر غدیر و همچنین جمعی از هنرمندان و شعرا در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در این مراسم، علیرضا قزوه، شاعر انقلابی خاطره ای از پشتکار علامه امینی در گردآوری الغدیر بیان کرد: حجت الاسلام حمید الحسن از علمای هند چند سال پیش برایم نقل کرد که در ابتدای ورود مرحوم علامه امینی به لکنو به ایشان اطلاع دادند که حداکثر زمان استفاده از کتابخانه این شهر ساعت 17 است و بعد از آن کتابخانه تعطیل می شود. علامه با شنیدن این خبر بسیار ناراحت شد و به مسئولان آن کتابخانه گفت در را قفل کنید اما اجازه دهید بنده تحقیقاتم را انجام دهم.

قزوه در این باره گفت: علامه امینی با چنین پشتکاری توانستند کتاب گرانسنگ الغدیر را گردآوری کنند؛ کتابی که شامل موثق ترین و استوارترین مستندات در اثبات حقانیت امامت امیرالمومنین (ع) است.
منبع: شبستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس