پایگاه اطلاع رسانی امید (وابسطه به حامیان عارف) به انتشار یک نظرسنجی از مقبولیت و محبوبیت عارف در میان دانشجویان پرداخته است.

اصلاح‌طلبان به جسارت، توان‌رقابت و خوش‌چهره بودن «عارف» رای دادند
گروه سیاسی مشرق - پایگاه اطلاع رسانی حامیان عارف روایتی از نتایج یک نظرسنجی دانشگاهی در مورد «محمدرضا عارف» را منتشر کرد.

عارف كه در دو سال اخير بيشترين فعاليت خود را حول محور انتخابات مجلس دهم متمركز كرده، حالا در جايگاهي قرار گرفته است كه احتمال سرليستي او از تهران وجود دارد.

همین محبوبیت در بدنه اجتماعی اصلاح طلبان که به لطف فعالیت‌های گسترده وی در رقابت‌های انتخاباتی ریاست‌جمهوری یازدهم بدست آمده، موجب شد تا برخی از اصلاح‌طلبان را برای سردمداری این جریان در روند انتخابات مجلس دهم به زحمت بیاندازد و آنها را متوسل به گزینه‌های دیگری برای سرلیست قرار دادن در انتخابات پیش رو کند.

هنوز راهبردهای نهایی اصلاح‌طلبان برای انتخابات آینده مشخص نشده است و همین اتفاق موجبات چالش میان احزاب و طیف‌های مختلف اصلاح‌طلب را فراهم آورده است.

در همین راستا پایگاه اطلاع رسانی امید (وابسطه به حامیان عارف) به انتشار نظرسنجی از مقبولیت و محبوبیت وی پرداخته است.

این نظرسنجی برای بررسی نگرش دانشجویان در مورد نامزدی محمدرضا عارف در انتخابات پیش روی مجلس، از مجموعه دانشجویان دانشگاه اصفهان انجام گرفته است که در ادامه مشاهده می کنید.

در این نظرسنجی سوال شده است که: به طور کلی نسبت به نامزدی محمدرضا عارف در انتخابات مجلس پیش رو (اسفند 1394) چه احساسی دارید؟ (هفتاد درصد) عنوان کردند که با شنیدن نام او احساس خوشایندی پیدا می‌کنند.

عواملی همچون؛ تحصیلات عالی دانشگاهی (48 درصد)، جسارت بالا (42 درصد)، خوش چهره بودن (41 درصد)، افق دید گسترده (36 درصد)، توانایی رقابت (34 درصد)، اصلاح طلب بودن (31 درصد)، عمل گرایی (21 درصد) از مهم ترین دلایل رأی دهندگان برای رأی دادن به او عنوان شده است.[1]

در بخش دیگری از این نظرسنجی آمده است که: از همه مهم تر آنکه عارف تا به امروز، نه در قامت یک نماینده معمولی مجلس بلکه در جایگاهی فراتر و در قامت ریاست مجلس آینده ظاهر شده است. چنین جایگاهی توانایی رقابت او با دیگر رقبا را به طور چشمگیری افزایش می دهد و شانس پیروزی او و همراهانش را دو چندان می کند.


اصلاح‌طلبان به جسارت، توان‌رقابت و خوش‌چهره بودن «عارف» رای دادند.

((لینک نظرسنجی

آنچه مشخص است، راهبرداهای نهایی اصلاح طلبان برای انتخابات آینده مشخص نشده است و همه چیز در گرو اتفاقات و رویدادهای آینده احزاب اصلاح طلب است. برخی احزاب و شخصیت های تندرو نیز که چندان دل خوشی از عارف ندارند در حدود یک سال گذشته از هیچ اقدامی برای مخدوش کردن چهره او و صدمه زدن به محبوبیتش در بدنه اجتماعی اصلاح طلبان فروگذار نکردند و تمام تلاش خود را برای کنار زدن او از جایگاه سرلیستی اصلاح طلبان به کار گرفتند. باید دید در چالش این روزها، بازهم محمدرضا عارف و حامیانش وجه المصالحه سایرین می شوند و مثل گذشته سرنوشت فعالیت‌های سیاسی عارف برای چندمین بار به «انصراف» ختم می‌شود یا اتفاق دیگری در برای او رخ خواهد داد.



[1] http://omidnameh.com/news/%D8%B9%D9%84%D8%AA-%D9%85%D8%AD%D8%A8%D9%88%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%D8%B9%D8%A7%D8%B1%D9%81

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • User ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    0 0
    درود بر دکتر عارف اصلاح طلب معتدل و انقلابی...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس