کد خبر 473692
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران با اشاره به ثبات قیمت میوه در بازار گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال قیمت میوه افزایش چشمگیری نداشته باشد.

به گزارش مشرق، محسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران، با اشاره به ثبات قیمت میوه در بازار گفت: قیمت میوه نسبت به هفته گذشته تغییری نکرده است.

وی افزود: هر کیلو انار به قیمت 2 هزار و 500 تا 4 هزار تومان، هر کیلو نارنگی تخمه ژاپنی به قیمت 4 تا 5 هزار تومان، نارنگی رسمی کیلویی 2 تا 3 هزار تومان، سیب پیش‌رس فرانسه داخلی 3 تا 4 هزار تومان و سیب متفرقه پادرختی به قیمت 1000 تومان به مصرف‌کننده عرضه می‌شود.

مهاجران تصریح کرد: هر کیلو شبرنگ شمس به قیمت 2 هزار و 500 تا 3 هزار تومان و هر کیلو خیار به قیمت 1000 تا 2 هزار تومان  و هر کیلو موز به قیمت 3 تا 3 هزار و 500 تومان عرضه می‌شود.

به گفته رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران هر کیلو سیب‌زمینی به قیمت 800 تا 1000 تومان و هر کیلو پیاز به قیمت 600 تا 800 تومان و هر کیلو پرتقال جنوب 2 هزار و 500 تومان و هر کیلو لیموشیرین جنوب نیز به قیمت 2 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد.

وی به قیمت میوه‌های وارداتی نیز اشاره کرد و گفت: گلابی چینی به قیمت 12 هزار تومان، پرتقال مصری به قیمت 8 هزار تومان، سیب فرانسه سبز به قیمت 12هزار تومان و انار شیلی به قیمت 18 هزار تومان عرضه می‌شود.

مهاجران تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تا شب عید قیمت میوه افزایش چشمگیری نداشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که تنظیم بازار میوه شب عید به دست اصناف سپرده شده گفت: هنوز مشخص نیست که مسئولیت این امر با وزرات صنعت است یا اصناف اما تنظیم بازار امسال در دست وزارت جهاد کشاورزی نیست.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس