تیم ملی بسکتبال کشورمان در بازی دوم مرحله دوم جام ملت‌های آسیا مقابل نایب قهرمان دوره گذشته نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی بسکتبال کشورمان در دومین روز از مرحله دوم گروهی مسابقات بسکتبال جام ملت‌های آسیا صبح امروز مقابل فیلیپین قرار گرفت که 5 بازیکن خارجی تبعه داشت و در نهایت 87 بر 73 شکست خورد.

درک بائرمن، سرمربی ایران تیمش را با ترکیب مهدی کامرانی، سعید داورپناه، صمدنیکخواه ، اوشین ساهاکیان و حدادی به میدان فرستاد.

بازی با پرتاب سه امتیازی مهدی کامرانی برای ایران آغاز شد تا ملی پوشان کشورمان روحیه خوبی برای ادامه کار بگیرند. سرعت بازی بسیار بالا بود و فیلیپینی‌ها هم با حرکات خوب گارد راس خود یعنی جیسون ویلیامز به امتیاز رسیدند و 8 بر 6 نیز پیش افتادند.

آندره بلچ که اخبار زیادی این روزها در مورد او در جام ملت‌ها منتشر می‌شود در کوارتر اول عملکرد خوبی داشت.

حساب کار 17 بر 13 به سود فیلپین دنبال می‌شد که صمد با یک پرتاب سه امتیازی خوب اختلاف را به یک رساند و در ادامه کار سجاد مشایخی به جای کامرانی وارد میدان شد و 2 نفوذ خوب او در زیر سبد ایران را پیش انداخت تا کوارتر اول با حساب 25 بر 22 شود.

در کوارتر دوم بازی باز هم با امتیاز بازی ایران آغاز شد، اما آنطور که انتطار می‌رفت، پیش نرفت و توپ های  ملی پوشان کشورمان یکی پس از دیگری از سبد بیرون می‌آید و امتیازی در پی نداشت.

نفوذ‌های مشایخی در این کوارتر هم ادامه داشت و توانست امتیاز ایران را به 32 برساند. بلچ و حدادی که در زیر سبد یار مستقیم هم بودند در نیمه دوم بیشتر زمان‌ها را از روی نیمکت دنبال کردند. حسن‌زاده جایگزین حدادی شده بود و توانست دو خطار همراه با امتیاز بگیرد.

امتیازهای زیاد دیگری هم در ادامه برای ایران از دست رفت و دو پرتاب پنالتی کامرانی هم وارد سبد نشد.

صمد نیکخواه که در این بازی پرتابهای سه امتیازی خوبی داشت توانست ایران را به امتیاز 39 برساند و اختلاف را به 8 برساند و بهنام یخچالی هم در این کوارتر وارد زمین شد.

بدشانسی‌های ایران حتی در ثانیه‌های پایانی نیز ادامه داشت و توپ حدادی وارد سبد نشد و در برگشت فیلیپینی‌ها 3 امتیازی زدند تا نیمه نخست 43 بر 37 به سود ایران خاتمه پیدا کند.

در کوارتر سوم در حالی که ملی پوشان ایران توانستند اختلاف 10 امتیازی ایجاد کنند، اما در ادامه بازی بدی را از آنها شاهد بودیم و در این بین باز هم بدشانسی در امتیازآوری وجود داشت.

فیلیپینی‌ها در این کوارتربسیار بهتر بازی کردند و ضمن جبران 10 اختلاف توانستند 64 بر 57 پیش بیفتند.

جواد داوری که در این کوارتر جایگزین کامرانی شده بود با دو پرتاب سه امتیازی اختلاف را کمتر کرد، اما در پایان این فیلیپین بود که 28 بر 17 در وقت سوم برنده شد.

کوارتر چهارم با سه امتیازی موفق فیلیپینی‌ها آغاز شد. بازی بد ملی پوشان کشورمان در این کوارتر هم ادامه داشت و بازیکنان اشتباهات زیادی داشتند و بدون تمرکز بازی را ادامه می‌دادند.

بازی بد ایران با امتیاز آوری خوب فیلیپینی‌ها همراه بود و انها اختلاف را به 10 هم رساندند.

4 دقیقه به پایان بازی مانده بود که حدادی پس از پنجمین خطایی که از او گرفتند و باعث اخراجش شد، به شدت به داور معترض شد و بائرمن برای آرام کردن بازیکنان درخواست وقت استراحت داد.

پس از اخراج حدادی حسن زاده وارد میدان شد. فیلیپینی‌ها با استفاده از نمایش ضعیف ایران هر لحظه اختلاف را بیشتر می‌کردند و اختلاف را به 13 رساندند و در نهایت 87 بر 73 به پیروزی رسیدند.

تیم ملی کشورمان فردا به مصاف فلسطین می‌رود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شیعه علی ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    0 0
    برابر اولین کشوری که بازیکن تبعه غیر بومی و مهاجر داشت باختیم!!...یعنی دقیقا مشکلی که در والیبال هم داریم و در برابر تیم های کشورهای مهاجرپذیر از امریکا و اروپا گرفته تا حتی قطر می بازیم!....قابل توجه نماینده گان مجلس ایران که دادن تابعیت به غیر ایرانی ها رو خطرناک!!! برای امنیت ملی سیاسی اجتماعی و..ایران می دادند!!.. تک نژادی و نژآد پرستی محکوم به شکست هست....بابا ایران مشکل قد داره و در برابر هر تیمی که قد بلند باشه دچار مشکل میشه استرالیا بگیر تا........ وای بر ما که سخنان پیامبر درباره اینکه هیچ فرقی بین عرب و عجم سیاه و سفید غربی و شرقی جز تقوا نیست رو فراموش کردیم...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس