کد خبر 473293
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: پیگیر بحث حجاب بانوان بسکتبالیست در جلسه فدراسیون جهانی در حاشیه جام ملت ها هستم.

به گزارش مشرق، محمود مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال که از روز اول جام ملت های آسیا 2015 همراه تیم ملی در شهر چانگشا چین بوده است، درباره اجلاس فیبا آسیا با حضور مسئولان فدراسیون جهانی گفت: هر سال در جریان مسابقات اجلاسی برگزار می شود و نقاط ضعف، پیشنهادات و برنامه های فیبا را به فدراسیون ها انتقال می دهند. هنوز اطلاعی از تاریخ و زمان اجلاس نداریم.

وی درباره احتمال مطرح شدن موضوع حجاب بانوان بسکتبالیست گفت: بحث حجاب بانوان بسکتبالیست مسلمان را همیشه پیگیری کرده ام و امیدوارم که این بار قوی تر از همیشه موضوع را پی‌گیری کنم.قرار بر این است که چند بازی دیگر با لباس اسلامی انجام دهیم. فیلم آن را به فیبا ارسال کنیم تا در نهایت آنها در این مورد تصمیم بگیرند.

مشحون با اشاره به ساعات مسابقات تیم ملی بسکتبال در جام ملت های آسیا تاکید کرد: برنامه ریزی مسابقات مرحله دوم ایران در ساعات اولیه صبح، کار درستی نبوده است. ضربه بی برنامگی را می خوریم که متاسفانه شایعات در این مورد هم زیاد است. صدمه اصلی را بازیکنان می خورند که باید با بدنی خواب آلود وارد مسابقه شوند.

وی افزود: به زمان مسابقات اعتراض هم کردیم، اما به هیچ وجه نتیجه‌ای نگرفتیم چون در جلسه‌ای که برگزار شده بود، اطلاع داده بودند که احتمال تغییر زمان مسابقات وجود دارد؛ البته در صورتی که برخی مسائل مربوط به پخش تلویزیونی حل نشده باشد.

رئیس فدراسیون بسکتبال با تقدیر از عملکرد بازیکنان ایران در جام ملت های آسیا گفت: هر روز بازیکنان بهتر از روز قبل بوده اند. امیدواریم همینطور پیش بروند و به هدف خود برسند.

تیم ملی بسکتبال ایران صبح امروز در شروع دور دوم جام ملت های آسیا موفق به پیروزی 111 بر 56 مقابل هنگ کنگ شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس