سرمربی تیم ملی بسکتبال اعتقاد دارد جمع شدن بازیکنان تیم هنگ کنگ در محوطه رنگی باعث شد که بازی زیبایی مقابل این تیم رقم نخورد.

به گزارش مشرق، درک بائرمن سرمربی تیم ملی بسکتبال بعد از پیروزی 111 بر 56 مقابل هنگ کنگ گفت: 5 بازیکن تیم مقابل در منطقه رنگی جمع شده بودند و این باعث می‌شود که بازی زیبا نباشد. تمام بازیکنان ما به خصوص 5 نفر دوم که به زمین رفتند، بسیار خوب کار کردند و سرعت بازی را با حضور این بازیکنان بهتر کردیم. البته وقتی با 60 امتیاز اختلاف بازی را می برید، توضیح زیادی درباره آن نمی توان داد.

وی درباره استفاده از تمام بازیکنان نیمکت ایران تاکید کرد: 12 بازیکن خیلی خوب داریم. همه آنها لیاقت آن را دارند که بازی کنند. گاهی امکان این وجود ندارد که از تمام این نفرات استفاده کنیم، اما زمانی که امکان آن هست از تمام نفرات استفاده می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی درباره بازی در ساعات ابتدای صبح گفت: عملکرد بازیکنان قطعا در ساعات بعد از ظهر بهتر از صبح است. از روز اول گفتیم که دنبال بهانه جویی نیستیم و کار خودمان را می‌کنیم. تیم‌های دیگری هم هستند که باید در این ساعت بازی کنند. البته حق تیم ایران با توجه به نوع بازی ما، بیشتر از این است که در این ساعات بازی کند.

وی درباره بازی با فیلیپین تاکید کرد: تیم واقعا سختی برای بازی مقابل ایران است. به خصوص از نظر بازی رو در رو که بازیکن پست پنج آنها می‌تواند شوت‌های 3 امتیازی خوبی بزند و در عین حال تحرک خوبی دارد. به همین دلیل کار ما سخت‌تر می شود. تمام بازیکنان دیگر این تیم هم خوب شوت می‌زنند و از نظر بازی فردی قدرتمند هستند. بائرمن تاکید کرد: بازی با فیلیپین، چالش بزرگی برای ما خواهد بود، اما بازیکنان ایران آماده هستند و بی صبرانه منتظر بازی با یک تیم قوی هستیم.

تیم ملی بسکتبال ایران از ساعت 7:15 فردا به وقت ایران به مصاف فیلیپین می رود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس