کد خبر 473375
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸

رئیس پارلمان لبنان فاجعه هولناک منا را که به جان باختن ۱۵۵ ایرانی تا این لحظه منجر شده است، به رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهوری کشورمان و رئیس مجلس شورای اسلامی به طور جداگانه تسلیت گفت.

به گزارش مشرق به نقل از السفیر، نبیه بری رئیس پارلمان لبنان با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای فاجعه هولناکی که برای حجاج ایرانی بیت الله الحرام در مکه مکرمه روی داد، به محضر مقام معظم رهبری و حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران و علی لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی تعزیت و تسلیت گفت.

وی ابراز امیدواری کرد تلاش‌ها و کوشش‌هایی که در راهروهای مقر مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک و مذاکراتی که بین روسیه و دیگر کشورهای بزرگ با کشورهای تاثیر گذار در منطقه صورت می‌گیرد به متوقف کردن حمام خونی که منطقه به آن گرفتار شده منجر گردد.

نبیه بری همچنین ابراز امیدواری کرد که راه برای حل بحران‌ها از طریق گفتگو و حل وفصل‌های سیاسی حاصل شود تا از این طریق کشورها وحدت و حاکمیت خود را حفظ کنند.

رئیس پارلمان لبنان افزود: ما به عنوان لبنانی آزادانه پذیرفتیم که در میزهای گفتگو بنشینیم. آنچه ما باید انجام دهیم ارائه  تصویری واقعی از لبنان است. تصویری که نشان می‌دهد لبنانی‌ها قادر هستند درباره مسائل داخلی کشور خود، خودشان تصمیم می‌‌گیرند.

نبیه بری در ادامه گفت: کسانی که در داخل لبنان گمان می‌کنند میز مذاکرات برای هدر دادن وقت است، سخت در اشتباه هستند. این میز قادر است دستاوردهای بزرگی را محقق سازد و شرط تحقق این مهم آن است که افراد با قصد و نیت صادقانه‌ای در مذاکرات حاضر شوند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس