رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه محور اصلی در تصمیم گیری برجام خطوط قرمزی است که مد نظر مقام معظم رهبری قرار دارد گفت: توسعه صنعتی و حفظ دانش هسته‌ای مسئله‌ای است که مد نظر مقام معظم رهبری قرار دارد و مجلس به آن توجه ویژه‌ای دارد.

به گزارش مشرق، علی لاریجانی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به منطقه سلفچگان با اشاره به اینکه عید غدیر از اعیاد بزرگ مسلمانان است که سبب اتحاد مسلمانان و شناخت راه مستقیم می‌شود اظهارداشت: عملیات آبرسانی به منطقه سلفچگان را تبریک می‌گویم و امیدوارم این پروژه که در مراحل انتهایی خود قرار دارد هرچه زود‌تر به بهره برداری کامل برسد.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آب قم از مسائل مهم کشور است و از سال‌ها پیش پیگیری‌های لازم برای انتقال آب از سرشاخه‌های دز به قم صورت گرفته است افزود: اجرای کارهای عمرانی به پیگیری نیاز دارد.
 
وی با اشاره به اینکه آبرسانی به روستا‌ها از موارد در حال پیگیری است گفت: منابعی برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.
 
لاریجانی با اشاره به اینکه برای آبرسانی به منطقه سلفچگان 500 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است خاطر نشان کرد: مسئله اقتصادی از مهم‌ترین مسائل کشور است که در سالهای گذشته به دلیل تحریم‌ها و مشکلاتی که برای تولید ایجاد شده تهدید‌هایی داشته است.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث مذاکرات هسته‌ای گفت: مسئله‌ای که در مذاکرات در حال بررسی است برداشتن تحریم‌ها و دانش هسته‌ای است که برای حفظ دستاوردهای هسته‌ای اقدام مناسبی است.
 
وی با اشاره به اینکه مسئله برجام در دستور کار مجلس قرار دارد عنوان کرد: ما هرگز به دنبال سلاح هسته‌ای نبوده‌ایم.
 
لاریجانی با اشاره به اینکه محور اصلی در تصمیم گیری برجام خطوط قرمزی است که مد نظر مقام معظم رهبری قرار دارد بیان کرد: توسعه صنعتی و حفظ دانش هسته‌ای مسئله‌ای است که مد نظر رهبری قرار دارد و مجلس به آن توجه ویژه‌ای دارد.
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برنامه ششم به دنبال این هستیم که پول کشور صرف تولید شود خاطر نشان کرد: حل مشکل تولید و توسعه صنعت مورد توجه ما قرار دارد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه فاجعه منا در عربستان سعودی همه وجدان‌ها را ناراحت کرده است گفت: این اقدام سبب برملا شدن دشمنی‌ها با مسلمانان شده است.
 
لاریجانی با اشاره به اینکه در این فاجعه بیش از 5 هزار نفر کشته شده‌اند گفت: عربستان در این موضوع اقدام مناسبی نداشت و حتی برای نگهداری از پیکرهای حجاج نیز جای مناسبی در نظر نگرفته‌اند.
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: عربستان برای انتقال مجروحان و کشته شدگان اقدام مناسبی نداشته است و امیدواریم که پیکرهای حجج هرچه سریع‌تر به خانواده‌های آن‌ها و کشور بازگردد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس