نوش آبادی گفت: برای ورود پیکر شهدای حادثه "منا" مراسم با شکوهی در فرودگاه، پایتخت و استانها برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، نوش آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: محمد حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت ارشاد در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: بر خلاف پیگیری های ایران هنوز از سوی دولت عربستان ویزا برای هیات ایرانی برای عزیمت به مکه صادر نشده است و هیات ایرانی همچنان منتظر صدور روادید هستند .

وی افزود: اقدام دولت عربستان در خصوص صادر نکردن ویزا خلاف عرف ، پرتکول های جهانی و روابط سیاسی کشور هاست و عربستان در این رابطه کار شکنی کرده است.

وی ادامه داد: این حق قانونی هر کشوری است که برای اطلاع از وضعیت آسیب دیدگان خود و بررسی وضع موجود به این کشور مراجعه کند اما هنوز این اتفاق رخ نداده و عربستان این حق قانونی را هم برای ما در نظر نگرفته است.

وی با اشاره به وضعیت خبرنگار مفقو شده رسانه ملی عنوان کرد: تاکنون اطلاعی از این خبرنگار به دست نیاورده ایم و مانند سایر مفقودین وضعیت وی نیز نا مشخص است و امیدواریم هر چه زود تر وضعیت همه مفقودین مشخص شود.

نوش آبادی با تاکید بر ابرگزاری مراسم با شکوه برای جانباختگان در کشور تصریح کرد: هم اکنون در همه استان ها ماموران ما به خانواده های مفقودین مصدومین و جانباختگان رسیدیگی می کنند و برنامه ریزی منظمی هم برای برگزاری یک مراسم باشکوه برای جانباختگان در بدو ورود در فرودگاه ، پایتخت و استان ها داریم. 

وی خاطر نشان کرد: این مراسم از سوی دولت و مقامات ارشد کشور و به صورت ملی صورت می گیرد.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    0 0
    ان شاء الله ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس